5 Ocak 2015 Pazartesi

Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Dizel Otomatik Yakıt Tüketimi Teknik Özellikleri Donanımı ve Yorumları

Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Açıklaması

Yeni Renault Clio tasarım açısından da harikalar yaratmıştır. Kişilerin isteklerine cevaplar vermiştir. Dış dekor krom veya renkli süsler ile vücudun farklı alanlarda istenildiği gibi dizayn edilebilmiştir. Üç farklı çatı grafikleri mevcuttur. 16-inç elmas etkisi tekerlekler ve 17-inç elmas etkisi jantlar iki farklı renk seçimi sunmuştur.
Renk veya motifler ile kabinin farklı bölümlerini vurgulamak için yedi iç dekor paketleri vardır. Döşeme ve kapı panellerine renk renk pano koordine dört adet iç ambiyans paketleri vardır.Yeni Clio 1.5 DCi Touch EDC ile birlikte segmentinde en zengin ve fabrika çıkışlı en geniş kişiselleştirme imkanı sunuluyor. Müşteri sadece dış görünümde değil, iç ambiyansta da seçimine göre kendi Clio’sunu yaratabiliyor.

Yeni Clio’da üstün teknolojik bir mültimedya sistemi yer alıyor. Bu yeni tasarım otomobil, üst segmentelere yaraşır, “Sınıfının en iyisi” olan teknolojik ekipman seviyesine sahip. 7” (18cm) dokunmatik entegre ekran, optimize edilmiş ergonomi ve modern tasarımı ile maksimum konfor ve eğlenceyi bir arada sunuyor.

Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Yakıt Tüketimi

Yakıt Türü                Dizel
Şehir İçi Tüketim     4.3 lt
Şehir Dışı Tüketim   3.3 lt
Ortalama Tüketim    3.7 lt
Km Başı Tüketim    16 Krş
Yakıt Deposu           45 lt
Co2 Emisyonu         95 gr

Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi1461 CC
Beygir Gücü90 HP
Maksimum Tork220 Nm
Maksimum Hız176 Km
0-100 Km Hızlanma12.9 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim4.3 lt
Şehir Dışı Tüketim3.3 lt
Ortalama Tüketim3.7 lt
Km Başı Tüketim16 Krş
Yakıt Deposu45 lt
Co2 Emisyonu95 gr
Uzunluk4062 mm
Genişlik1732 mm
Yükseklik1448 mm
Boş Ağırlık1152 kg
Bagaj Hacmi300 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi859 TL

Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Donanımı



  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Park Sensörü / Sistemi
  • Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
  • Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
  • Klima / İklimlendirme
  • Yol Bilgisayarı
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Ön Sis Farları
  • Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
  • Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Resimleri


    Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Videosu


    Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Alınır mı?


    Fransız üretici markanın tasarım koluna Laurens Van den Acker’i transfer ettikten sonra son derece başarılı tasarımlara imza atmaya başladı. Clio 4’te orta sertlikte süspansiyona yer verilmiş. Bu doğrultuda yol üzerindeki irili ufaklı birçok çukuru hissedebiliyorsunuz. Teste baz versiyonu ile giren Clio’nun önden çarpışma testinde yolcu kabini tamamen sağlam kaldı.
    Gerek tasarımı gerekse performansını beğendiğim Clio 1.5 DCi Touch EDC bu motor başarılı satış rakamları yakalayabilir. Ancak Fransız üretici Clio 4’te dizel otomatik seçeneğini sunduğunda anda satıştaki dengelerin değişebileceği belirtmeliyim. Dizel otomatik seçeneği sadece kendi içindeki satışları etkilemenin dışında, filo satışlarında en güçlü rakibi olan Ford Fiesta’yı bile zorlayabilir.


    Renault Clio 1.5 DCi Touch EDC Yorumları

    Araç 5.000 kmde, şehiriçi tüketimi 4.8 lt/100 km yani yakıtı kokluyor adeta. Tek olumsuz tarafı 100 km/s üzerindeki hızlarda rüzgâr sesi rahatsızlık verici düzeyde.
    cansu04.11.2014
    aracı yeni alanlar acaba şehir içi yakıt ne kadar gösteriyor yazabilir mi?
    AKINDAYIM01.11.2014
    - Kırmızı Renk (900 TL)
    - Stepne (350 TL)
    - 17" siyah jant (1.400 TL)

    Toplam 58.500 TL. Siparişimi verdim Aralık ilk haftası teslim alıcam deneyimlerimi paylaşırım.

    Ahmet24.10.2014

    Birde ali bey aşırı rüzgar sesi alıyor demiş,ben 140 yaptım ses almadı servise götürün yalıtımını düzgün yapsınlar kapı kenarlarına silikonla ayarlıyorlar aldığınız yer ile alakalı bir durum. Birde 20 den 80 e çıkıyorum vites atmıyor demişsiniz vites atınca hissetmiyorsunuz zaten 20 den 80 e vites atmasa motor yanar saçma yani.

    Ahmet24.10.2014

    Soner bey bagajda ışık yok demişsiniz,yanlış bir bilgi çünkü aynı araç bende var ve bagajda ışık var servise götürün bence çalışmıyor olabilir.

    murat23.10.2014

    soner bey hayırlı olsun aracınızı nekadara aldınız toyata 1,33 life ile bu aracın arasında kaldım

    soner23.10.2014
    3 gün önce bende clio alarak bu kervana katılmış oldum. artılarını ve eksılerını paylaşmak ıstedım en azından düşünen arkadaşların bı fıkrı olabılır bu sayede.. artıları ve eksılerı 1. araç gaza dokunmanızla bı fırlama modunda çok serı yukarıdakı değere aldanmayın hıssedılen çok farklı 2. 100 km hızla gıderken ruzgar sesı yada motor sesı duymadım gayet başarılı bu konuda daha fazla hızlarda denemedım. 3. araç 150 km de olmasına ragmen yakıt değeri 6.3 istanbul kopru trafıgı dahıl sabıt hızla 90 km de şile otobanında 3.7-3.9 lt anlık değer bence çok güzel daha da düşüceğini düşünuyorum. 4 yol tutuşu daha önceki aracım chevrolet cruze du ona göre baz alırsam eğer kesınlıkle bı cruze deıl ama lımıtlerı zorlamazsanız sıkıntı yok örneğin tepeustu ıkea dönuşunde cruze ıle 100 km ıle gırerken o vıraja bu araçla cesaret edemedım belkı de alışma dönemim diye ama o guvenı vermedı açıkcası.. 5. ses sıstemı başarılı 6. direksıyonu bı harıka boyle hafıflıkte bı dıreksıyon şaşırttı benı :) 7. frenleri başarılı 8. vites geçışlerını hıssettırmıyor kaçıncı vıteste olduğumu anlamıyorum bıle . 9. kullanılan iç malzeme bence yeterlı. eksileri 1. güneşliklerde torpıdo gozunde ve bagajda ışık olmaması. 2. arka diz mesafesi biraz dar benim gibi 1.85 boyundaysanız arkanıza bı bayan oturabılır belki :) 3. kornası bı facia dıt dıt nedir abı ya :) 4. direksiyonun üzerindeki tuşlarda ışık olmaması.. sonuç olarak artıları daha fazla ve piyasadaki en az yakan dizel otomatıklerden bırı özellık bakımından da dolu bı araç oluşundan dolayı kesınlıkle tavsıye ederım..

    Ali18.10.2014
    clio 4 otomatik dizel aldım. İçeri aşırı rüzgar sesi giriyor ve bazen 20 den 80 e öıktığım halde vites atmıyor veee çözüm yok ne yazıkki

    B.Ç16.10.2014
    şekil olarak, rakiplerinden 3 adım önde. ama 5 yıllık kullanım sonunda görüntüsü bozulacak,dökülecek gb duruyor.

    clıo 4 ıcon15.10.2014
    clıo 4 ıcon otomatık alcam nasıl kullanıcı arkadaşlar otomatigini almayı düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkürler.

    lord speed15.10.2014
    teşekürler ahmet sen bu aracı aldı mı? aldıysan kaskoyu nereye yaptırdın?

    Ahmet13.10.2014
    Aksigortada 1300 tl teklif almıştım.

    lord speed02.10.2014
    bu arabanın sıfırının kaskosu istanbul için ne kadar tutar

    Ahmet02.10.2014
    Ben 4 ay önce aldım arac suan fiyatına göre alınabilecek en iyi araç sınıfına göre tabiki, burda bahsedilmemiş bir özelliğide sizinle paylaşayım yan aynalar elektirikli ve katlanabiliyor sol panalde tuşu var döndürünce hop katlanıyor bence çok mükemmel bi özellik çoğu zaman çok işime yaradı,mesela ara sokakta karşıdan araç geliyor, sıkıştınız kurtarmıyor aynalar deymesin istiyorsanız tuşa basıp katlayın hemen rahatca geçin, sonra tekrar açın süperr..:)

    cansu29.09.2014
    yeni yaris cool skypack benzinli otomatik ile clio icon dizel otomatik arasında kaldım..acaba hangisini almak daha mantıklı?

    sml15.09.2014
    fıesta ya karar verdim clıo kadar dolduruyım dedim 48000 tl lık araç oldu bana 58000 bu araya alınmaz diyen arkadaşlar bulun bu kadar dolu aracı alalım hemen boş söze gerek yok b segmentinde a1 ve clıo üstüne yok

    Halil23.08.2014
    Ekim'de almayı düşünüyorum dizel otomatik clioyu.bu fiyat seyri ne olur?kampanya felan olur mu acaba?

    Erkan03.07.2014
    Polo dizel otomatiği bekleyip onu da görmek istemiştim. Polo açıkçası, dizel otomatikte bu fiyatı ile (60 bin) yan hava yastığı, hız sabitleyici bulundursa idi ve 3 silindir olmasaydı, tam aradığım araba idi. Ancak bu hali ile tatmin etmedi. Renault Clio 4 dizel otomatik Icon paket 58500TL ye bence şu an en iyisi durumunda. Üstelik Türkiye üretimi ve tüm dünyaya ihraç ediliyor. Bence budur...

    hüseyin21.06.2014
    arkadaşlar edc yi farklı biliyordum.reno satıcısı demişki edc yi dsg yi satan firma volkvagene olduğu gibi renoyada sattı.eğer bu doğruysa edc beşparaetmez demektir.dsg de sorunları sanırım duymayan kalmadı.renoya sıcak bakarken birden fikrim değişti.

    .efekentli08.06.2014
    bu arabaya 60 bin tl vermek o kadarda mantıklı değil üstelik birde 1.5 ve 90 hp mot. yedek parcası ve servis üçretleri cok pahalı arac kg düşük ve yol tutumu zayıf şase zayıf kaza esnasında direk pert... günümüzde kimse saatte 90 km ile gitmiyor ayrıca şehir içi tüketimi 4.3 lt demiş galiba bunun test yapıldığı şehirde kırmızı ışık, kasis, yoğun trafik vb. durumlar yok galiba mot devrini 2000 dd. dur kalk yapmadan standart sürüş yapmıslar bence arkadaşlar bu fiyata seat leon denemenizi tavsiye ederim taktir sizin üstelik 1.6 105 hp

    tarık31.05.2014
    Bugün önce yeni poloyu inceledim. Plonun kapısı çok hafif boş gibiydi. İçi yine eski polo gibi. Yan hava yastığı bile yok.obsiyonlu 70 000 küsür. Geçtim peugeot a içine girmek bile istemedim. Sonra opel e geçtim. Opel corsa yı inceledim. Arabayı kapıdan anlarım opeli beğendim. Aması var işte. Navigasyon yok,klima manuel, birde dizel otomatik değildi. Oradan da çıktım. Skodaya geçtim, skodarapidi evde beğenmiştim. Cam tavan filan iyi. Lastikler opsiyonel dediler, çok uyumsuz lastikler oldu, navigasyon yok cam cıtaları kaurcuk olmadı, test sürüşü otomatik dizel test ettik hantallıkta eklenince oradanda ayrıldım. Sonolara benzinlisini kullandığım renault a clio4 e baktım. Full dizel otomatik16 inçlastik, oto klima, navigasyon vb. 58500 sigortave vergi taksiti içinde. Clio 4 işçilik yönünden de çok üstte. İnanmayan incelesin hatta vw golf u bile beğenmedim. Sadece gödüklerimi paylaştım. Yinede herkes istediği markayı almakta özgürdür.

    Ahmet20.05.2014
    Şu sürekli bu para etmez çok pahalı diyen arkadaşlara sesleniyorum ,şuan piyasada hangi araba bu fiyatları hakediyorki insanları yanlış yönlendiriyorsunuz piyasaya bakarsak en alınabilecek araba sınıfında fiyat yüksekse zaten hiç sıfır arabalara bakmayın.Birtek Renoult mu fiyatları yükseltti sanki yapmayın lütfen.

    Erkan12.05.2014

    Bu araç tam otomatik mi, otomatik dizel verimliliği nasıl acaba, tşkrl.

    mesut16.04.2014
    araç çalıştığında nav sis otm açılıyor radyo çalışmaya başlıyor ama navi açınca radyo sesi ile ikisi karışıyor navigasyonu açınca radyoyu kapatmanın veya en azından sadece radyonun sesini kısmanın bi yöntemi varmı merak ediyorum ...

    vw10.04.2014
    Bi sıkıntı olmaz mesut bey cift kavramalı bir sanzıman dsg gibi problemleri sehir ici dur kalkta ısınmayla olur edc ve dsg aynı tip ve sistemle calısıyor aracı dikkatli kullanmak gerekiyor ve yokusta ani hizlanmadan kacinmak gerekiyor

    MESUT10.04.2014
    iyi günler ya d sürüş modunda giderken elimiz 2,3 defa vites koluna çarptı ve vites n ye yani boşa geçip duruyor bu normal birşeymi mandala basmadan geçmemeli değilmi yoksa başka bir problemmi var sizce yorumlarmısınız.....

    ismail09.04.2014
    sn orç. bizim şirkettede düzü var. yakıt hesabı yapmıyorum ama 35 kr yakan diğer otomatik araçlar sizin araçtan enaz 200kg daha ağır. ayrıca hangi ilin şehiriçi değeri olduğu da önemli... sonuç olarak o değerleri yaksa bile o eğreti göğüs ve daracık iç hacimle bu paranın 2/3ü ancak eder.

    orç09.04.2014
    arkadaşlar mükemmel bir araç dizel otomatik aldım ben konforlu ve rahat,yakıtı şehiriçi 25 kuruşu asla geçmiyor.bugün en az yakan dizel otomatik 350 kuruş civarı yakıyor

    ahmet04.04.2014
    he bide yok dıreksıyon tıkırtısı yok kronık sorunlar bız boyle sorunlarla karsılasmadık cok sukur zaten bu tur sorunların 2014 modelle bırlıkte gıderıldıgı soylendı erkan kardes poloyu bekleme bızde beklıycektık vazgectık guya makyajlıyorlar yıne aynı polo degısen bısey yok sen clıo al kafan rahat etsin clıo 4 gercekten cok ıyı hıc sorunu yok dort dortluk araba sınııfnın en ıyısı

    ahmet03.04.2014
    valla biz 2014 modelını 62 bin liraya aldık araba cok ıyı gerek yakıtı gerek donanımı gerek şekli ayrıca kalıtesız dıyorlar hıcde kalıtesız degıl yanı kısacası araba cok ıyı alacaklara şiddetle tavsıye edıyorum

    mustafa06.02.2014
    bir clio 4 kullancısı olarak bu parayı haketmeyen bir araç ben 1.2 joy aldım 32 500 e ederi bu dizelinin ederi ise 40 000 tl fazla etmemeli

    dizelci26.11.2013
    sayın, clio 3'e katılıyorum çok çok pahalı hem de 90 bg. ayrıca rakipleri 120-130 bg gücünü zorlarken anlamakta güçlük çekiyorum hem arabanın arkası bülümü bana dar geldi kullandığım symbol 2002 model beklentilerim farklıydı değiştirmeyi düşünüyordum ama görünce vazgeçtim.

    tas09.11.2013
    cok pahali araba vede en segmedigim yonu 90bg lik olmasidir. bununla arabanin ici kucuk

    Erkan10.10.2013
    Peugeot 208 1.6 e-HDI Allure dizel otomatik karşısında beklediğim 1 araç var. Birisi bu, diğeri Polo dizel otomatik. Hangsi daha verimli ve iyi verilere sahip ise eşimin aracını onunla değiştireceğim. Açıkçası halen Peugeot 208 1.6 e-HDI Allure dizel otomatik . Bu araçta digger verilere tamam da neden Start-stop yok. Bir de test sürüşü yapmak lazım, kavrayış ve vites geçişleri, hızlanma nasıl. Poloyu beklemeye devam...

    ,
    murat11.11.2014
    arkadaşlar bu aracı en son hangi fiyattan aldıysanız yazabilirmisiniz ?

    Ekrem04.11.2014
    diğer Araçlarda otomatik seçeneğinde 2000tl fark var clioda neden8000 tl acaba

    muber22.11.2013
    bu arabaya 51,300 tl vermeye değer mi? bence çook paraa..

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder