12 Ocak 2015 Pazartesi

Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Otomatik Benzinli - Özellikleri, Yakıt Tüketimi ve Yorumları

Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Açıklaması

Renault Captur Renault’nun yeni kentsel crossover araba modeli olarak piyasaya giriş yapmıştır. Geniş tekerlekleri, cömert zemin mesafesi, geniş izler, komisyonlu akıcı hatlar ve kendine özgü fonksiyonları vurgulamak için öne-set cam MPV, SUV ve hatchback gibi eşsiz karışımları Renault gerçeğini ön plana çıkarmıştır.


Nissan Juke ve Opel Mokka'ya bir alternatif olan Renault Captur, üç farklı motor seçeneği, iki farklı donanım ve zengin kişiselleştirebilme opsiyonları ile çok farklı kombinasyon olasılığı sunuyor. 90 hp'lik 0.9 litrelik ve 120 hp'lik 1.2 litrelik turbo benzinli motorlar ve 1.5 litrelik 90 hp'lik turbo dizel motor ile satışa çıkan Captur'un 0.9 litrelik benzinli ve 1.5 litrelik dizel motorlu versiyonları sadece manuel şanzımanla sunulurken, 1.2 litrelik benzinli motora sahip versyonu ise sadece otomatik şanzıman ile sunuluyor.

B-SUV segmentine Captur ile giriş yapan Renault; şimdi de bu aracın 1.2 Turbo Icon EDC Benzinli Motor versiyonu ile karşımızda.Captur, kişiselleştirilebilir iç mekana sahip. Direksiyon çevresi, orta konsol ve kapı kollarındaki kaplamalarını istediğiniz kombinasyonda oluşturabiliyorsunuz. Malzeme kalitesi Clio ile aynı. Yani bu sınıf için tatmin edici düzeyde fakat yüksek beklenti içinde olunmamalı. Captur, yüksek yapısı sebebiyle sert bir süspansiyona sahip. Bu sayede hızlı virajlarda dahi yana yatma sorunu gözlenmiyor. Renault Captur çarpışma testlerinden 5 yıldız almayı başardı. 

Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Yakıt Tüketimi

Yakıt Türü                  Benzin
Şehir İçi Tüketim        6.6 lt
Şehir Dışı Tüketim     4.7 lt
Ortalama Tüketim       5.4 lt
Km Başı Tüketim       23 Krş
Yakıt Deposu             45 lt
Co2 Emisyonu           125 gr

Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi1197 CC
Beygir Gücü120 HP
Maksimum Tork190 Nm
Maksimum Hız192 Km
0-100 Km Hızlanma10.9 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim6.6 lt
Şehir Dışı Tüketim4.7 lt
Ortalama Tüketim5.4 lt
Km Başı Tüketim23 Krş
Yakıt Deposu45 lt
Co2 Emisyonu125 gr
Uzunluk4122 mm
Genişlik1778 mm
Yükseklik1566 mm
Boş Ağırlık1255 kg
Bagaj Hacmi377 lt
Karoser TipiSUV
Yıllık Vergisi537 TL

Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Donanımı


  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Park Sensörü / Sistemi
  • Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
  • Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
  • Klima / İklimlendirme
  • Yol Bilgisayarı
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Ön Sis Farları
  • Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
  • Navigasyon / Multimedya Sistemi

Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Resimleri














Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Detaylı İnceleme Videosu




Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Alınır Mı?


Kullanıcısını rahatsız eden bir süspansiyonları var. İç mekan genişliği gerekse dış tasarımı ile araç başarılı. 1.5 litrelik dizel motor ve EDC ikilisi başarılı bir birliktelik gösteriyor. Araç yeterli performansının yanı sıra şehir içinde de yorulmayı engelliyor. Sınıfın araçlarına göre fiyat ve donanım konusunda çok iyi. Tasarım olarak oldukça şık ve gösterişli. Captur 1.2 Turbo EDC Icon oldukça az yakan bir araç bizim tavsiyemiz alınması yönündedir.


Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC Kullanıcı Yorumları




hakim20.12.2014

Şuanki durumda benzinli almak daha mantıklı hem otomatik bir araç her türlü satarsın ama dizel düz biraz yavaş gidebilir.dizel aracın 6 litre yaksa benzinde 7 litre yakıcak ben otomatik benzini seçerdim dizelin her seyi problem sesi bakımı agırlıgı yakıt kirliligi parca maliyeti kaskosu vergisi ve benzin ile dizel bayi fiyat farkı benzin edc al kafan rahat olsun 120 beygir güzelce gez.

İbrahim19.12.2014
Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC almak istiyorum. ancak bu araç ve manuel dizeli arasında kararsız kaldım. Yıllık en fazla 10000 km yol yapıyorum. 5000 km şehir içi 3000 km de şehirler arası yolda oluyor genellikle. şu an ford fusion kullandığım için yüksek bir araç tercih etmek istiyorum. yorumlarınız benim için çok değerli. bana yardımcı olursanız sevinirim

ahmet14.12.2014
Ayvalıkta bir arkadaşım aldı sık sık görüşürüz Araba nın yağ yakmasını önleyemediler Sıfır araba nasıl yağ yakar?.

AYDIN21.10.2014
Yakıt düşmez, birde vites 1 den 2 ye atarken ses çıkartmaya başlar,servise gidersiniz birşey yok derler :)

Orhan20.10.2014
yakıt düşmüyor 8-9 litre yakıyor.herşey güzelde arkasını beğenmiyorum bi türlü

onur ergünal13.08.2014
aracı bayisinde eşim ile birlikte inceledik 1.2 edc 120 çok beğendik albenisine diyecek yok oldukça şirin gözüküyor yakıt verileri fabrikasının verdiği gibiyse 6 ileri otomatik için mükemmel bir veri sayılabilir hadi bir puanda üzerine biz koyalım yinede iyi görünüyor. yorumlarda şehir içi 8-9 litre gibi değerler var tahmin ediyorumki İstanbul trafiğinde elde edilmiş olan veriler olabilir o kadar dur ve kalkışa yakıtmı dayanır.Fransa da yaşayan bir gurbetçimizden aldığım bilgilere göre bu arabanın orada çok tutulduğunu ve halkın büyük bir bölümünün renault ürünlerini tercih ettiğini öğrendim gerekçe ise motorlarının dayanıklı ve sorunsuz olmasıymış(özellikle yeni nesil ) sonuşta almaya karar verdik allah utandırmasın......

kralumut03.08.2014
Küçük Hacim ve Büyük Güç = Ekonomik ve Hızlı... Ve de çevreci vergi de düşük. Altı yüksek bunu da ekleyeyim. Yalnız kapı eşikleri geniş, "eşik bandı" almayı unutmayın. Böylece binerken ayakkabı altına takılan taşlar eşikleri çizmez. 4 parçası toplam 40 lira civarı... Herkese mutlu sürüşler...

reis02.08.2014
Küçük suv tarzı araç arayanlar için bu özellikte, otomatik, bu yakıt tüketimine sahip, bu performansta, bu fiyata yakin veya biraz fazla olan araç önerisi olan var mi?
YASİR EMİR25.07.2014
ne yazık ki fiyatlar düşmek bilmiyor,
Özcan > kardeşim güzel yorum yapmış. motor, şıklık iyi fakat kaporta kısmı düşündürüyor. illaki kaporta için bu araca para vermemek sizce doğrumudur. biz türkler yakıt için ve performans için bakıp begenırız oyle degıl mı?

Reis12.07.2014
Performansı yeterli bir araba. Kapısı ağır, yüksek, içi piyano siyahı kaplamalı, albenili bir araba. Kullandım, hızlanması filan çok iyi. Araba sollarken de güven veriyor, vitesi hızlanmada motorla uyumlu.

özcan06.07.2014
yorumlara bakıyorum çoğu olumlu olarak yazılanlara katılmak mümkün değil anacak captur aracın iç kısmı plastik olanlar hiç iyı değil daha kaliteli malzemeden yapılabilir .ben aracı eşim için aldım ancak kendi dahil memnun değil firmasınada iletımde bulunduk araç ilk bakıldığında mütiş bir albenisi var ancak kullandıkça farklılıkları görünüyor .kaporta çok ince en küçük darbe ve cisim çarpmasında tavan dahil göçük oluşuyor.kapı ve cam fitil kısımları kısa zamanda deforme olma olasılıgı fazla koltuk dayama koluna gelince ekstra para verilerek taktırılacak bir şey değil çünki kol dayama olarak kullanılamıyır koltuk yükselince kol aşagıda kalıyır ve boyu kısa bu nedenle kullanışsız. aracın motor ve şanzumanına dıyecek lafım yok .ancak araçta suv modelde olsa biraz suspansiyonu yetersız. aracım 2013 model ıcon edc 2014 trafik çıkışlı 2000km 'de.

rauchen29.05.2014
arkadaşlar ralli yarışlarına katılmıycaz ailemizle sağlıklı keyifli seyahatler yapıcaz bu kadar para dediğiniz şey kişinin zevkine göre değişiyor sizin tercihiniz zevkiniz de bize uymuyor biz bunu tercih ettik ve pişman olmadık, 750 km.lik seyahatimiz boyunca klima bizi hiç rahatsız etmedi yol tutuşu gayet iyi, 150 km kadar çıktık otobanda sarsılmadı, içeri ses elbet gelecek sessiz araç mı arıyacagız şimdi 0.39 kr gayet iyi bir rakam açılış için peugeot kullanıcısı olarak sevdim captur.u idare eder :)) )) eleştiri anlamında yağmurda sensörler biraz geç devreye girdi elle müdahale etme gereği hissettim öyle gibi geldi hızımızı azaltmanız gerekti, park sensörlerindeki ses düzeyi çok düşük anlamakta zorlanıyorum, telefon geldiğinde keza yine öyle çok bağırmam gerekti karşıya sesim az gittiği söylendi belki ayarlarla ilgilidir deyip teselli edeyim kendimi araçları birde cinsiyetlere ayırmasak bayan arabası erkek arabası diye yaş ilerleyince rahat araba arıyor insan yormayacak kolay kullanacak sevgili genç arkadaşlar siz gençsiniz şimdlilik...

Kerem28.05.2014

Bu arabaya sahibim ve Istanbul (%50si trafikte geciyor) icin sehir ici ortalamam 7,4. Eger asiri sportif kullanmayan, 2-3 ondeki araba fren yaptiginda ayaginizi gazdan ceken, kirmizi isiga yaklasirken gereksiz yere gaza basmaktan kacininan vb. biriyseniz cok rahat bu degere ulasabilirsiniz. Ayrica ECO modunu da kullanmiyorum.

faruk ozan28.05.2014
1.2 edc icon sahibi biri olarak bu dolulukta bu performansta alacagınız baska arac yok bıkac eksıgı olabılır ama gıdıp 20-30 bın fazla verebıleceksenız ona sozum yok sıfırına yetmıyorsa paranız ıkıncı elını alın bının performans konusunda 2.0 dizel araclardan alamıyacagınız verımı alacagınızı garantı edıyorum klımada rampada tam dolu basın banamısın demıyor test surusune cıkın vıtes gecıslerını hıssedersenız ıcınızden bana kufredebılırsınız :) elektrıklı arac gıbı vıtes gecme hıssıyatı yok turbonun verıdıgı ses cok hos motor guclu basmadıgınız surece motorsıklet gıbı yakıyor hırcın kullanımlarda yakıyor ve cok dıkkat cekıyo :)

yasir emir27.05.2014
arkadaşlar.
2 hafta önce reno mayis gittim. Test sürüşü yaptım bu kadar mi güzel olur yahu! Performans donanım şıklık ... Lakin çok pahalı geldi.
Fiyatlar düşmesini bekleyeceğim.

Kralumut24.05.2014
Arkadaşlar, piyasada daha güçlü 1.2 motor yok. Ww dahil. Güç yönünden kuşkunuz olmasın.

Candan23.05.2014
2000 devirde 190 tork, kulağa çok hoş geliyor...

ibrahim29.04.2014
Sayın yabancı, ben olsam bu kadar parayı bu araca hayatta vermezdim. bu paraya çok daha güzel araçlar var. Mesela asx ve subaru xv alınabilir. Gerçekten sağlam araçlara binmek istiyorsanız bunlar daha mantıklı. Ama karar sizin tabi..

Yabancı28.04.2014
Bugün Captur'la test sürüşüne çıktım. Avatajlar: etkileyici dış görünüşü var, araba oldukça geniş ve rahat (Clio'dan çok farklı), sessiz çalışıyor, hızlanma iyi, göstergeler okunaklı, cep/kutu/çekmece bol miktarda, çıkartılabilen ve yıkanabilen koltuk kılıfları var. Dezavantajlar: ufak çukurlarda iyice sarsılıyor, içerideki plastikler basit, direksyon fazla hafif (bazıları için bu bir avantaj sayılabilir). Kol dayama, opsiyon olarak ucuza alınabilir. Yani, avantajlar daha fazladır. Bu arabayı alacağım.


behcet saraç01.12.2014
Arabayı 1 yıl önce aldım 5800 km de ortalama yakıt 7.3 ün altına inmedi bu konuda fikri olan varsa lütfen yardımcı olsun bunun dışında arabadan memnunum.

Mustafa04.11.2014
Araci 4 aydir kullaniyoruz. Edc sanziman cok iyi vites gecisleri hissedilmiyor. Cekisi cok iyi yokusta zorlanmiyor kesinlikle. Ortalamada 7.3 litre yakti simdiye kadar hic sifirlamadim. Otobanda 5.5 litre civarina dusuyor. Tek eksigi biraz gec ivmeleniyor kalkista ama sonrasinda ataga kalkmasi falan guzel.

akçan04.08.2014
Güç + Ekonomi + Vergi avantajı + Çevre bilinci = Captur formülüne ulaştım.

Gürkan05.07.2014
Aracı eşime aldık 2 aydır kullanıyor, bayii yetkilisi tavsiye ettiği için benim arabam yerine Captur'la geçenlerde uzun yola çıktık , 500 km sonunda Denizli İzmir gidiş dönüş ortalama 5,9 lt yaktı şehir içi 8-9 lt civarında yakıyor. (Araçta klima çalışırken ve iki yetişkin iki cocuk dahil ). Aracın performansı çok iyi bendeki 1,6 turbo dizel 95 hp Focus'tan daha iyi bir çekiş ve ivmelenmeye sahip , 100 km üzerinde bir miktar rüzgar sesi var ancak rahatsız etmiyor, Vites geçişleri hissedilmiyor , Bir kaç ay eşime Suv bir araç baktık en sonunda buna karar verdi bence kalite ve Fiyat, yakıt tüketimi vb. olarak kesinlikle emsalleri arasında en iyisi aractan çok memnunuz.

yavuz14.06.2014
62 bin çok pahalı bu araç için sonuçta Clio nun yüksek versiyonu hepsi bu. Bu fiyata alınabilecek çok daha büyük ve geniş araç var..Renault un satış politikası berbat..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder