7 Eylül 2014 Pazar

Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Yakıt Tüketimi ve Yorumları

Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Açıklaması

Ön taraf hatchback Megane ile aynı olsa da arka taraf oldukça kendine özgü çizgilere sahip. Klasik sedan formu uzun bagaj kapağıyla öne çıkartılmış ama bu uzunluk rahatsız etmiyor. Fluence hayli uzun bir otomobil olduğu için (4620 mm), Renault kompakt sınıf ile üst orta sınıfa hitap ettiğini söylüyor.Kabin de dış tasarımın ön kısmı gibi Megane özelliklerini barındırıyor. Ön konsol, göstergeler, kumandaların tamamı Megane’dan alınmış yalnız tek fark Megane’da hız göstergesi dijitalken Fluence’da analog. ekonomik dizel motoru (orlalamamız 5.3 lt/100 km’ydi) ve çift kavramalı şanzımanıyla oldukça tutumlu ve olgun sürüş özellikleri dikkat çekiyor. Fluence şasi olarak Megane III altyapısını ve Nissan arka süspansiyonu (Sentra modelinden) kullanıyor. Hayli başarılı bulduğumuz bu kombinasyon özellikle konfor konusunda çok iddialı.



Far ve yağmur sensörü , follow me home, elektrikli camlar ve derinliği ayarlanabilir direksiyon ile sürücü konforunu düşünen fluence te park sensörü , ergonomik dijital hız sayacı göstergesi gibi özellikleriylede konforunu katlamaktadır.
Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC 530 lt lik geniş bagaj hacmi ile sınıfındaki araçlar içerisinde  büyük bir hacmi sahip olan fluence in arka koltuklarının öne yatırılması ile alacağı yük hacmi daha da arttırılabilmektedir. Tabiki konfor kadar güvenliğin önemli olduğunu unutmamak gerekiyor. şimdi de güvenlik ile ilgili donanımlarını inceleyelim.

Renault’un vazgeçilmez motoru olan 1,5 litrelik dCi dizel ünite 90 ve 110 beygir güç,1,6 litrelik benzinli ünite de 105 ve 110 beygir güç üretebilmektedir. Şanzıman seçenekleri olarak manuel 5 ileri ve EDC otomatik 6 ileri şeklinde sizin tercihlerinize kalmaktadır. Yeni Fluence’nin 100 km’lik bir menzildeki karma yakıt tüketimleri 1,5 dCi motorun4,4 litre, 1,6 benzinli motorun da 6,7 litre olarak katalog verilerinde yer almaktadır. Düşük yakıt tüketimi sayesinde 114-155 gramlık düşük (CO2) karbondioksit salınımına sahip olması çevreciliğini göstermektedir.

Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Yakıt Tüketimi


  • Yakıt Türü                 Dizel
  • Şehir İçi Tüketim       5.2 lt
  • Şehir Dışı Tüketim    4.0 lt
  • Ortalama Tüketim     4.4 lt
  • Km Başı Tüketim     19 Krş
  • Yakıt Deposu            60 lt
  • Co2 Emisyonu          114 gr

Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi1461 CC
Beygir Gücü110 HP
Maksimum Tork240 Nm
Maksimum Hız185 Km
0-100 Km Hızlanma11.9 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim5.2 lt
Şehir Dışı Tüketim4.0 lt
Ortalama Tüketim4.4 lt
Km Başı Tüketim19 Krş
Yakıt Deposu60 lt
Co2 Emisyonu114 gr
Uzunluk4618 mm
Genişlik1809 mm
Yükseklik1479 mm
Boş Ağırlık1333 kg
Bagaj Hacmi530 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi859 TL

Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Donanımı


  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Park Sensörü / Sistemi
  • Elektronik Park Freni
  • Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
  • Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
  • Klima / İklimlendirme
  • Yol Bilgisayarı
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Ön Sis Farları
  • Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
  • Navigasyon / Multimedya Sistemi

Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Resimleri



Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Videosu


Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Alınır Mı?

Güzel tasarımı, geniş kabini, modern motor ve şanzımanının yanında teknoljik donanımlarıyla da kendi karakterini ortaya atıp, sınıfının liderliğine göz koyduğunu gösteriyor. Renault Fluence Dizel 1.5 DCi Icon, Privilege donanımındaki opsiyonları aldığınızda fiyat daha önce de söylediğimiz gibi baz Latitude seviyelerine yükseliyor, bu durumda bu fiyata tam donanımlı bir kompakt sedan mı yoksa baz donanımlı üst orta sınıf sedan mı diye sormak kalıyor geriye.

Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Rakipleri arasındaysa VW Jetta, Toyota Corolla, Honda Civic, Ford Focus gibi modelleri sayabiliriz ki Fluence’ın özellikle Japon rakiplerine kolaylıkla tercih edilmesi gerektiğini söyleyebiliriz.

Renault Fluence Otomatik Dizel 1.5 DCi Icon EDC Yorumları

oncelıkle merhaba bu araç alacaklar icin belırtecegim iyi ve kötü yanları.
1.araç içinde kullanılan malzeme yumuşak ve hoş kötü digenler sanırım joy dınanımından bahsedıyor onla icon arasında dünya kadar fark var.
2.aracın arka koltuk diz mesafesi sınıf standartlarının üstünde özellikle 308 ve focusla kıyasla ferahlık arkada cok iyi.
3.edc çift kavramalı otomatik vites kutusu cok başarılı vites geçişleri çok seri DSG ye cidden rakip olabilecek bir şanzıman bide edc vites küçültüp azaltmada kararsız kalıyo diyorlar oluyor ama çok nadir büyütülecek bir sorun degil
4.aracın direksiyonu yumuşak motor sesi dizele göre gayet başarılı kabinde fazla duyulmuyor (bu sorun focuslarda aşırı şekilde var)kullanışlı ve pratik bir otomobil.
5.yakıt konusunda 1.5 dci kendini kanıtlamış bir motor zaten tartışılmaz ortalama 5-6 şehir içi yakarsınız uzunyolda 1000 km yapar ama az yaktın yanındada gayet iyi performans var dizelin düşük devirdeki cansızlıgı ve turbo boşlugu var ama 2000 devirde araç torku sayesinde mükemmel bir performans sunuyor özellikle yokuş çıkarken bayılmaz aksine gaza basarsanız sizi koltuga yapıştırır.
6.araçdaki bazı ufak ama kötü detaylar var mesela kimse bu aracanın 530 lt sini kullanamaz cünkü bagaj icndeki kol eşyalara degiyor ve bagaj kapagı kapanmıyor.teyp tuşları ufak ve vites topuzunun orda otomatik de fazla sorun olmaz ama manuel de sürücü ile yandakine zorluk cıkartır ses sistemi böyle bir araç için zayıf gibi geldi ama araçta usb-telefon baglantısını unutmamaları gayet iyi usb ve telefon baglantısı için r link almaya gerek yok klima daha iyi sogutabilirdi böyle bi araç için yetersiz clio 4 icondaki klima daha başarılı.eşya gözleri yeterli seviyede.
7.aracın donanımı sınıfındaki diger rakiplere göre gayet iyi ön arka sensör elektronik park freni (sonradan opsiyonel oldu)kartı cebinizden cıkarmanıza gerek yok kilitliyken anahtarla kapıdaki tuşa basın açılsın start a baş çalışssın yanından uzaklaş kiltlensin.vs vs birçok donanım bu araçta mevcut
furkan18.08.2014
Adamlar icon edc ye opsiyonlar dahi 88 bin fiyat çekiyorlar dudağım uçukladı resmen böylede olmazki arkadaş..
lari13.08.2014
Hocam kusura bakmasın bu aracı alanlar,alacaklara uyarı için yazıyorum bu yazıyı. İnternette birazcık araştırın felan bu arabayı kullanan adamlardan şirket aracı kullananlarının yorumlarına ( ki doğrusunu bunlar yazar,kendi arabasını kullananlar pek toz konduramayabilirler) ....Sollarken bile kayma yaptığını söyleyen çok var...Şirket aracı zaten yani fazla söze gerek yok.Jetta ile aşık atamaz.Jetta da pek güzel değil ama bu araç vasat bile değildir yani.megane ile arasında aşırı bir fark var her açıdan.
oyakçı15.07.2014
İlk OYAK indiriminde bu aracı alacağım.. DSG ile EDC arasında hiç bir fark yok..
Mustafa06.07.2014
Bende 2013 icon dızel edc var cok memlunum 10 numara bır arac tavsıye ederım
ilhan26.05.2014
Osman usta doğru söylemiş. Bu fluence 1.5 dci EDC nin eline su dökemez birçok arabanız! VW nin turbo ve şanzuman arızaları dikkatinizden kaçıyor. Merecedes ve Nissan da Renonun 1.5 dci motoru kullanıyor artık! Ve formula 1.2. hep reno motor çünkü sorunsuz ...
Orkun04.04.2014
Renault Fluence 1.5 dci icon edc 2012 modelini 60.000 tl ye aldım içinde sunroof, deri koltuk, zenon far, far yıkama ve metalik renk var. Araçtan çok memnunum vites geçişlerini hissetmiyorsun bile yol tutuşu mükemmel 60 la gireceğin bi viraja 80 le rahat girebiliyorsun, çok güvenli bir araç
Mustafa Koç24.11.2013
Bu araçların en sevdiğim yanı altının yüksek oluşu, birçok SUV modeliyle aynı neredeyse yerden yüksekliği. arazi aracı olarak ta kullanıla bilinir. Birde bu VW büyütmeyin gözünüzde Renault çok daha sorunsuz bir araç.

taylan23.11.2013
Ben bugün icon 1.5 dci EDC'yi test ettim. İnanılmaz derecede sürüşü rahat ve keyifli bir araç. Ne lastik ne de motor sesi? Yok abicim almıyor içeri. Vites geçişleri harika tamam ama üst vites ve yüksek hızlarda bile anında cevap veriyor tepkilere. Harikaydı ve sorunsuz. Araç son makyajla yakışklı oldu, iç hacim ve bagaj hacmine zaten bişey denemez. Donanım olarak da sınıfındakilere göre çok önde. Yani fiyat/persormans oranı çok iyi. Ayrıca çok keyifli ve rahat bir araç. İnsan kullanırken keyif alıyor. Bravo reno... iyi iş çıkarmış. Jetta, corolla, vs dizel otomatiklerde tek geçerim.5 yıllık toyota kullanıcısı olarak.

Murat29.10.2013
Ben bu aracı opisiyonellerle beraber aldım cam tavan xenon vs.otomobıl cok guzel otomatık sanzıman vıtes gecıslerı gayet ıyı jetta yı onermem o paranın arabası degıl 70.000 tl herhalde doluları (opsiyonelsiz)ne far xenon ne led var bı on arka park senosru var dıs donanımda baska bışey yok gıdın onun yerıne bos fluance alın arka 50 60 tl sanayıde onu blımıyom ama 100 tl yı gecmez ole kullan.volkswagen marka oldugu ıcın cok para alıyor emın olun fluance ın onunde wolkswagen yazsaydı 90.000 tl bile olabılırdı tmm fluance i begenmezsenız gıdın ozellıklı bır focus alın o benım ust komsumda var cok samımıyızz tıtanıum focusu onun yenı kasa tıtanıum x paket oda cok guzel otomobıl x paket lerde zaten led ve xenon cam tavan ısıtmalı koltuk vsbırcok ozellık var motoruda ıyı 1.6 tdcı 115 beygır 270 tork dızel motor gayet guzel sony muzık paketı var .tasarıma ayrı bı hava katmış .ama ben gınede fluance onerırım yakıt tuketımı harıka benım kuzenım fabrıkada bolge muduru arabayı sırketı kıralıyo bılırsınız sırket yakıt tuketımıne onem verır adamlarda bır suru fluance var hepsi 1.5 mudurlere ıcon dıger daha altlara da joy donanımlısını vermısler dedıgım gıbı araba cok guzel arabayı daha10.000 km surdum ama kuzenımınkı 34 bimde sorun yok dıyo zaten bu fıyat arabada bu km de daha sorun cıkmaz ama cıkarsa buraya yazarım alan olursa hayırlı olsun .

Cem15.10.2013
Bugün aracın otomatik vites 110 bg dizel modelini test ettim,tek kelimeyle harika.vites geçişleri sorunsuz,motor sesini duymuyorsunuz bile..

kayserili15.09.2013

bazı arkadaşlar 120.000 den sonra sorun oluyor demiş ben şöyle söyleyim 2009 model 2008 sonunda alınma bi lagunam var 198.000 de hiç bir sorun yok..

taner27.05.2013
premium marka bir aracın donanınımı düşük olur ama araba alırsın,orta sınıf bir markada donanım çok ama araba seni tatmin etmez en çok kıyaslanan araç vw jetta meksikada üretilmekte ve gün geçtikçe kalitesi düşmektedir.almanyada üretilen gerçek bir alman arabası değildir.herhangi bir marka aracı alın ve 10 sene binin ve 10 sene sonra aynı aracı euroncap ta test edin.ilk alındığı euroncap sonuçları ile çok farklı çıkacaktır.abs her araçta var ama hepsi aynı kalitede mi,ya da motorlarında yazan beygir gücü ile sürüşteki hissetiğiniz aynı mı,bu örnekler sıralanabilir...benim tavsiyem para kolay kazanılmıyor tekrar tekrar araç alıcağınıza bir sefer alın ve gözünüz başka araçta kalmasın....

Güneş15.04.2013
Araba bence iyi mlz kalitesini biraz arttırsalar dahada iyi olur kullandıkları otm şanjıman VW lerde kullanılan la aynı marka değer derim..

hasan04.04.2013
120-130 bınden sonra sorunlar başlar..hee servisi çok ama ucuzda değil..jetta dsg ile kıyaslaması olmaz renaultun.120 bın de enjektörkerim işe yapıomuş demeye başladı servis.bütün bakımları yetkılı servıste yapılmasına rağmen..buu çok onemli bir konu 4 enjektor 5000 bın tl..

osman usta03.04.2013
arkadaşlar 2 ay oldu 1.5 edc icon beyond paket fluence aldım 50 km yol gittim izmir içinde 2 litre gösteriyor tüketilen yakıt maliyet 65000 aynı aracın jettası 72700+1850 sunrof+ 17 jant 75 üzeri bir fiyat geliyor diğer c sınıfı otomobiller de 63-64 üzeri opsiyonsuz halleri buna xenon far sunrof far yıkama 17 jant paketleri eklendiğinde hepsi fluenceyi fiyat olarak geçiyor türkiyede vw sanki mercedesmiş gibi bi imaj var dsg şanzıman sorunları ve turbo arızalarından neden kimse bahsetmiyor. facede renonun 1100 000 takipçisi var herkes birşey yazıp kötülüyor vw facede kötü yaz hemen o yorum siliniyor ne haber. formula 1 de neden vw ismi yok dünya marksı olduğu için mi, f1 son yarışı kazanan 1 reno motoru 2. yine reno 3-4 merso bilginize. kimse fluence kötülemesin sınıfının en iyi arabası ön yargılardan kurtulun reno türkiyenin en iyi arabası... saygılar...

çağatay08.03.2013
yorumlarıyla katkıda bulunan tüm arkadaşlara tşk.ler saygılar

eco08.03.2013
çagatay renonun otomotigi çift kavramalı hem benzinden tutumlu hem konforlu hemde hondanınkine göre bayagı seridir edc olanı cvt olanı degil hondada iyidir fiyatı göre biraz pahalı segmentine göre

vaylis08.03.2013
renonun otomotigi onun degil nissanın renonun dizel motoru iyidir yerli üretim parça ucuz gerçi hondada yerli senin hangisinin tipi hoşuna giderse onu al

çoban08.03.2013
mart ayını ortalarına doğru Fluence ın 1.2 ,otomatik motor seçeneği çıkacak torku güçlü olacak biraz bekle.

murat08.03.2013
1 gün arayla sivas-malatya arasını 2011 opel meriva ve 2012 fluence ile gidip geldim. Meriva ile Kangal-Hekimhan arasındaki virajlardaki hızımı ertesi gün fluence ile aynı hızla aynı virajlara girdiğimde daha ilk virajda araba neredeyse yoldan çıkıyordu ki meriva fluence den yaklaşık 15 cm .daha yüksek bir araç. Özetle yol tutuş çok çok kötü. Ancak genişlik, bagaj ve iyi bir motor istiyorsanız güzel bir tercih olabilir.

ömer08.03.2013

sayın çağatay kardeş ben size ne jetta nede fluence öneririm geçen nisan ayında 1.2 jetta aldım aracın arkasında yolculuk ederken alttan çok ses geliyor aracı kullanırken ve sağıda otururken okadar ses gelmiyor ayrıca aşırı hızlanıldığı zaman direksiyon titriyor servise götürdüm test ettiler.bana bir sorun olmadığını ve esp den kaynaklandığını söylediler her nekadar belki sorun yoksada bu durum beni rahatsız ediyor.ben size passat öneririm passatında sürüşünü yaptım ne arkada zırıltı nede direksiyon titremesi yok racımı birazdaha kullanıp passata değiştirecem

Çağatay08.03.2013
Jetta için bayii ler uzun süre gün hatta ay atmaktalar bu sebeple fluance ' a yöneldim reno nun da dizel otomatiğinden çekiniyorum sonuçta reno gözüyle bakıyorum bu sebeple donanım ve genişlik için fluance motoru içinde honda nın otomatiğini düşünmekteyim SİZCE hangisi arkadaşlar


çoban07.03.2013
Volkswagen Jetta 1.4 TSI Comfortline DSG bunu bir araştır.


Ali07.03.2013
Bu araç yeni daha doğrusu cvt otomatik yeni kullanmaya başladı reno cvt teknolojisini inceleyin diğer yönden fluence kullanısı olarak yazıyorum çok rahat kullanışlı bir araç tam bir aile arabası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder