Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Açıklaması
Yeni Renault Clio tasarım açısından da harikalar yaratmıştır. Kişilerin isteklerine cevaplar vermiştir. Dış dekor krom veya renkli süsler ile vücudun farklı alanlarda istenildiği gibi dizayn edilebilmiştir. Üç farklı çatı grafikleri mevcuttur. 16-inç elmas etkisi tekerlekler ve 17-inç elmas etkisi jantlar iki farklı renk seçimi sunmuştur. Renk veya motifler ile kabinin farklı bölümlerini vurgulamak için yedi iç dekor paketleri vardır. Döşeme ve kapı panellerine renk renk pano koordine dört adet iç ambiyans paketleri vardır.Yeni Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop ile birlikte segmentinde en zengin ve fabrika çıkışlı en geniş kişiselleştirme imkanı sunuluyor. Müşteri sadece dış görünümde değil, iç ambiyansta da seçimine göre kendi Clio’sunu yaratabiliyor.
Yeni Clio’da üstün teknolojik bir mültimedya sistemi yer alıyor. Bu yeni tasarım otomobil, üst segmentelere yaraşır, “Sınıfının en iyisi” olan teknolojik ekipman seviyesine sahip. 7” (18cm) dokunmatik entegre ekran, optimize edilmiş ergonomi ve modern tasarımı ile maksimum konfor ve eğlenceyi bir arada sunuyor.
Yeni Clio’da üstün teknolojik bir mültimedya sistemi yer alıyor. Bu yeni tasarım otomobil, üst segmentelere yaraşır, “Sınıfının en iyisi” olan teknolojik ekipman seviyesine sahip. 7” (18cm) dokunmatik entegre ekran, optimize edilmiş ergonomi ve modern tasarımı ile maksimum konfor ve eğlenceyi bir arada sunuyor.
Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Yakıt Tüketimi
Yakıt Türü Benzin
Şehir İçi Tüketim 5.6 lt
Şehir Dışı Tüketim 3.9 lt
Ortalama Tüketim 4.5 lt
Km Başı Tüketim 22 Krş
Yakıt Deposu 45 lt
Co2 Emisyonu 105 gr
Şehir İçi Tüketim 5.6 lt
Şehir Dışı Tüketim 3.9 lt
Ortalama Tüketim 4.5 lt
Km Başı Tüketim 22 Krş
Yakıt Deposu 45 lt
Co2 Emisyonu 105 gr
Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Teknik Özellikleri
Marka | Renault |
Model | Clio |
Nesil | Clio IV |
Motor | 0.9 (90 Hp) Energy TCE Start&Stop |
Kapı | 5 |
Güç | 90 bg |
Maksimum sürat | 182 km/saat |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 12.2 saniye |
Yakıt deposu hacmi | 45 Lt |
Üretim başlangıç yılı | 2012 yıl |
Kasa tipi | Hatchback |
Koltuk | 5 |
Uzunluk | 4062 mm. |
Genişlik | 1777 mm. |
Yükseklik | 1448 mm. |
Dingil Mesafesi | 2589 mm. |
Motor pozisyonu | Ön, enine |
Motor hacmi | 899 cm3 |
Tam güç devri | 5000 dev/dak |
Tork | 135/2500 Nm |
Yakıt Sistemi | Direkt enjeksiyon |
Türbin | Turbo kompresör |
Silindir pozisyonu | Inline |
Silindir Adedi | 3 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt Tipi | Benzin A-95 |
Vites sayısı (Manuel şanzıman) | 5 |
Ön süspansiyon | Bağımsız,Mcpherson dengeliyici yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
ABS | Evet |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Şehir içi yakıt tüketimi | 5.6 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 3.9 Lt/100 km |
Ortalama Yakıt tüketimi | 4.5 Lt/100 km |
Emisyon Standardı | EURO V |
Ağırlık | 1009 Kg |
Maksimum ağırlık | 1588 Kg |
Lastik boyutu | 185/65 R15 88T; 195/55 R16 87H |
Jant Boyutu | R15; R16 |
Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Donanımı
Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Resimleri
Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Videosu
Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Alınır mı?
Fransız üretici markanın tasarım koluna Laurens Van den Acker’i transfer ettikten sonra son derece başarılı tasarımlara imza atmaya başladı. Clio 4’te orta sertlikte süspansiyona yer verilmiş. Bu doğrultuda yol üzerindeki irili ufaklı birçok çukuru hissedebiliyorsunuz. Teste baz versiyonu ile giren Clio’nun önden çarpışma testinde yolcu kabini tamamen sağlam kaldı.
Gerek tasarımı gerekse performansını beğendiğim Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop bu motor başarılı satış rakamları yakalayabilir. Ancak Fransız üretici Clio 4’te dizel otomatik seçeneğini sunduğunda anda satıştaki dengelerin değişebileceği belirtmeliyim. Dizel otomatik seçeneği sadece kendi içindeki satışları etkilemenin dışında, filo satışlarında en güçlü rakibi olan Ford Fiesta’yı bile zorlayabilir.
Gerek tasarımı gerekse performansını beğendiğim Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop bu motor başarılı satış rakamları yakalayabilir. Ancak Fransız üretici Clio 4’te dizel otomatik seçeneğini sunduğunda anda satıştaki dengelerin değişebileceği belirtmeliyim. Dizel otomatik seçeneği sadece kendi içindeki satışları etkilemenin dışında, filo satışlarında en güçlü rakibi olan Ford Fiesta’yı bile zorlayabilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder