12 Eylül 2014 Cuma

Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Özellikleri, Yakıt Tüketimi ve Yorumları

Bu arabanın bilgilerini düzenle
Bu arabanın bilgilerini düzenle

Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Açıklaması
Yeni Renault Clio tasarım açısından da harikalar yaratmıştır. Kişilerin isteklerine cevaplar vermiştir. Dış dekor krom veya renkli süsler ile vücudun farklı alanlarda istenildiği gibi dizayn edilebilmiştir. Üç farklı çatı grafikleri mevcuttur. 16-inç elmas etkisi tekerlekler ve 17-inç elmas etkisi jantlar iki farklı renk seçimi sunmuştur. Renk veya motifler ile kabinin farklı bölümlerini vurgulamak için yedi iç dekor paketleri vardır. Döşeme ve kapı panellerine renk renk pano koordine dört adet iç ambiyans paketleri vardır.Yeni Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop ile birlikte segmentinde en zengin ve fabrika çıkışlı en geniş kişiselleştirme imkanı sunuluyor. Müşteri sadece dış görünümde değil, iç ambiyansta da seçimine göre kendi Clio’sunu yaratabiliyor.


Yeni Clio’da üstün teknolojik bir mültimedya sistemi yer alıyor. Bu yeni tasarım otomobil, üst segmentelere yaraşır, “Sınıfının en iyisi” olan teknolojik ekipman seviyesine sahip. 7” (18cm) dokunmatik entegre ekran, optimize edilmiş ergonomi ve modern tasarımı ile maksimum konfor ve eğlenceyi bir arada sunuyor.

Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Yakıt Tüketimi

Yakıt Türü     Benzin
Şehir İçi Tüketim      5.6 lt
Şehir Dışı Tüketim       3.9 lt
Ortalama Tüketim        4.5 lt
Km Başı Tüketim        22 Krş
Yakıt Deposu       45 lt
Co2 Emisyonu       105 gr

Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Teknik Özellikleri

MarkaRenault
ModelClio
NesilClio IV
Motor0.9 (90 Hp) Energy TCE Start&StopBu arabanın bilgilerini düzenle
Kapı5Bu arabanın bilgilerini düzenle
Güç90 bgBu arabanın bilgilerini düzenle
Maksimum sürat182 km/saatBu arabanın bilgilerini düzenle
Hızlanma 0 - 100 km/saat12.2 saniyeBu arabanın bilgilerini düzenle
Yakıt deposu hacmi45 LtBu arabanın bilgilerini düzenle
Üretim başlangıç yılı2012 yılBu arabanın bilgilerini düzenle
Kasa tipiHatchbackBu arabanın bilgilerini düzenle
Koltuk5Bu arabanın bilgilerini düzenle
Uzunluk4062 mm.Bu arabanın bilgilerini düzenle
Genişlik1777 mm.Bu arabanın bilgilerini düzenle
Yükseklik1448 mm.Bu arabanın bilgilerini düzenle
Dingil Mesafesi2589 mm.Bu arabanın bilgilerini düzenle
Motor pozisyonuÖn, enineBu arabanın bilgilerini düzenle
Motor hacmi899 cm3Bu arabanın bilgilerini düzenle
Tam güç devri5000 dev/dakBu arabanın bilgilerini düzenle
Tork135/2500 NmBu arabanın bilgilerini düzenle
Yakıt SistemiDirekt enjeksiyonBu arabanın bilgilerini düzenle
TürbinTurbo kompresör
Silindir pozisyonuInlineBu arabanın bilgilerini düzenle
Silindir Adedi3
Silindir başına düşen valf4Bu arabanın bilgilerini düzenle
Yakıt TipiBenzin A-95Bu arabanın bilgilerini düzenle
Vites sayısı (Manuel şanzıman)5Bu arabanın bilgilerini düzenle
Ön süspansiyonBağımsız,Mcpherson dengeliyici yayBu arabanın bilgilerini düzenle
Ön frenlerHava soğutmalı disklerBu arabanın bilgilerini düzenle
ABSEvetBu arabanın bilgilerini düzenle
Direksiyon tipiDireksiyon kutusuBu arabanın bilgilerini düzenle
DireksiyonElektrik DireksiyonBu arabanın bilgilerini düzenle
Şehir içi yakıt tüketimi5.6 Lt/100 kmBu arabanın bilgilerini düzenle
Şehir dışı yakıt tüketimi3.9 Lt/100 kmBu arabanın bilgilerini düzenle
Ortalama Yakıt tüketimi4.5 Lt/100 kmBu arabanın bilgilerini düzenle
Emisyon StandardıEURO VBu arabanın bilgilerini düzenle
Ağırlık1009 KgBu arabanın bilgilerini düzenle
Maksimum ağırlık1588 KgBu arabanın bilgilerini düzenle
Lastik boyutu185/65 R15 88T195/55 R16 87HBu arabanın bilgilerini düzenle
Jant BoyutuR15; R16Bu arabanın bilgilerini düzenle

Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Donanımı


Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Resimleri




Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Videosu


Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Alınır mı?

Fransız üretici markanın tasarım koluna Laurens Van den Acker’i transfer ettikten sonra son derece başarılı tasarımlara imza atmaya başladı. Clio 4’te orta sertlikte süspansiyona yer verilmiş. Bu doğrultuda yol üzerindeki irili ufaklı birçok çukuru hissedebiliyorsunuz. Teste baz versiyonu ile giren Clio’nun önden çarpışma testinde yolcu kabini tamamen sağlam kaldı.
Gerek tasarımı gerekse performansını beğendiğim Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop bu motor başarılı satış rakamları yakalayabilir. Ancak Fransız üretici Clio 4’te dizel otomatik seçeneğini sunduğunda anda satıştaki dengelerin değişebileceği belirtmeliyim. Dizel otomatik seçeneği sadece kendi içindeki satışları etkilemenin dışında, filo satışlarında en güçlü rakibi olan Ford Fiesta’yı bile zorlayabilir. 

Renault Clio 0.9 Turbo Icon Start&Stop Yorumları 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder