Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Açıklaması
Ön taraf hatchback Megane ile aynı olsa da arka taraf oldukça kendine özgü çizgilere sahip. Klasik sedan formu uzun bagaj kapağıyla öne çıkartılmış ama bu uzunluk rahatsız etmiyor. Fluence hayli uzun bir otomobil olduğu için (4620 mm), Renault kompakt sınıf ile üst orta sınıfa hitap ettiğini söylüyor.Kabin de dış tasarımın ön kısmı gibi Megane özelliklerini barındırıyor. Ön konsol, göstergeler, kumandaların tamamı Megane’dan alınmış yalnız tek fark Megane’da hız göstergesi dijitalken Fluence’da analog. ekonomik dizel motoru (orlalamamız 5.3 lt/100 km’ydi) ve çift kavramalı şanzımanıyla oldukça tutumlu ve olgun sürüş özellikleri dikkat çekiyor. Fluence şasi olarak Megane III altyapısını ve Nissan arka süspansiyonu (Sentra modelinden) kullanıyor. Hayli başarılı bulduğumuz bu kombinasyon özellikle konfor konusunda çok iddialı.
Far ve yağmur sensörü , follow me home, elektrikli camlar ve derinliği ayarlanabilir direksiyon ile sürücü konforunu düşünen fluence te park sensörü , ergonomik dijital hız sayacı göstergesi gibi özellikleriylede konforunu katlamaktadır.
Renault Fluence Dizel 1.5 DCi Icon 530 lt lik geniş bagaj hacmi ile sınıfındaki araçlar içerisinde büyük bir hacmi sahip olan fluence in arka koltuklarının öne yatırılması ile alacağı yük hacmi daha da arttırılabilmektedir. Tabiki konfor kadar güvenliğin önemli olduğunu unutmamak gerekiyor. şimdi de güvenlik ile ilgili donanımlarını inceleyelim.
Renault’un vazgeçilmez motoru olan 1,5 litrelik dCi dizel ünite 90 ve 110 beygir güç,1,6 litrelik benzinli ünite de 105 ve 110 beygir güç üretebilmektedir. Şanzıman seçenekleri olarak manuel 5 ileri ve EDC otomatik 6 ileri şeklinde sizin tercihlerinize kalmaktadır. Yeni Fluence’nin 100 km’lik bir menzildeki karma yakıt tüketimleri 1,5 dCi motorun4,4 litre, 1,6 benzinli motorun da 6,7 litre olarak katalog verilerinde yer almaktadır. Düşük yakıt tüketimi sayesinde 114-155 gramlık düşük (CO2) karbondioksit salınımına sahip olması çevreciliğini göstermektedir.
Far ve yağmur sensörü , follow me home, elektrikli camlar ve derinliği ayarlanabilir direksiyon ile sürücü konforunu düşünen fluence te park sensörü , ergonomik dijital hız sayacı göstergesi gibi özellikleriylede konforunu katlamaktadır.
Renault Fluence Dizel 1.5 DCi Icon 530 lt lik geniş bagaj hacmi ile sınıfındaki araçlar içerisinde büyük bir hacmi sahip olan fluence in arka koltuklarının öne yatırılması ile alacağı yük hacmi daha da arttırılabilmektedir. Tabiki konfor kadar güvenliğin önemli olduğunu unutmamak gerekiyor. şimdi de güvenlik ile ilgili donanımlarını inceleyelim.
Renault’un vazgeçilmez motoru olan 1,5 litrelik dCi dizel ünite 90 ve 110 beygir güç,1,6 litrelik benzinli ünite de 105 ve 110 beygir güç üretebilmektedir. Şanzıman seçenekleri olarak manuel 5 ileri ve EDC otomatik 6 ileri şeklinde sizin tercihlerinize kalmaktadır. Yeni Fluence’nin 100 km’lik bir menzildeki karma yakıt tüketimleri 1,5 dCi motorun4,4 litre, 1,6 benzinli motorun da 6,7 litre olarak katalog verilerinde yer almaktadır. Düşük yakıt tüketimi sayesinde 114-155 gramlık düşük (CO2) karbondioksit salınımına sahip olması çevreciliğini göstermektedir.
Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Yakıt Tüketimi
Yakıt Türü Benzin
Şehir İçi Tüketim 8.6 lt
Şehir Dışı Tüketim 5.1 lt
Ortalama Tüketim 6.4 lt
Km Başı Tüketim 32 Krş
Yakıt Deposu 60 lt
Co2 Emisyonu 149 gr
Şehir İçi Tüketim 8.6 lt
Şehir Dışı Tüketim 5.1 lt
Ortalama Tüketim 6.4 lt
Km Başı Tüketim 32 Krş
Yakıt Deposu 60 lt
Co2 Emisyonu 149 gr
Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Teknik Özellikleri
Silindir Hacmi1598 CC
Beygir Gücü115 HP
Maksimum Tork156 Nm
Maksimum Hız175 Km
0-100 Km Hızlanma11.9 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı4 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim8.6 lt
Şehir Dışı Tüketim5.1 lt
Ortalama Tüketim6.4 lt
Km Başı Tüketim32 Krş
Yakıt Deposu60 lt
Co2 Emisyonu149 gr
Uzunluk4618 mm
Genişlik1809 mm
Yükseklik1479 mm
Boş Ağırlık1263 kg
Bagaj Hacmi530 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi859 TL
Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Donanımı
- Sürücü Hava Yastığı
- Yolcu Hava Yastığı
- Yan/Perde Hava Yastığı
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
- EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
- Park Sensörü / Sistemi
- Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
- Klima / İklimlendirme
- Yol Bilgisayarı
- Direksiyondan Kumanda Sistemi
- Ön Kol Dayama Ünitesi
- Ön Sis Farları
- Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Resimleri
Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Videosu
Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Alınır Mı?
Güzel tasarımı, geniş kabini, modern motor ve şanzımanının yanında teknoljik donanımlarıyla da kendi karakterini ortaya atıp, sınıfının liderliğine göz koyduğunu gösteriyor. Renault Fluence Dizel 1.5 DCi Icon, Privilege donanımındaki opsiyonları aldığınızda fiyat daha önce de söylediğimiz gibi baz Latitude seviyelerine yükseliyor, bu durumda bu fiyata tam donanımlı bir kompakt sedan mı yoksa baz donanımlı üst orta sınıf sedan mı diye sormak kalıyor geriye.
Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Rakipleri arasındaysa VW Jetta, Toyota Corolla, Honda Civic, Ford Focus gibi modelleri sayabiliriz ki Fluence’ın özellikle Japon rakiplerine kolaylıkla tercih edilmesi gerektiğini söyleyebiliriz.
Renault Fluence Otomatik Benzinli 1.6 Touch CVT Rakipleri arasındaysa VW Jetta, Toyota Corolla, Honda Civic, Ford Focus gibi modelleri sayabiliriz ki Fluence’ın özellikle Japon rakiplerine kolaylıkla tercih edilmesi gerektiğini söyleyebiliriz.
Konfor:3
YanıtlaSilİç kalite:1
güvenlik:3
sağlamlık:2
kullanım kolaylıgı:4
görüş:3
Vites geçişleri:5
yaklaşık 500 km yaptım ortalama 7.7 yakıt oldukça keyifli sürüş rahatlık ve konfor
YanıtlaSilben BRC tüp takdırdım yaklaşık 22 kuruş yakıyor.. hyundai veya ford dan kat ve kat iyidir bu araç ancak honda veya volkswagen için bunu söyleyemem tabi..
YanıtlaSilSadece araca bakarak değerlendirme yapmak haksızlık olur.
YanıtlaSilPuan vermek için ise aracı bir süre kullanmak ve her açıdan değerlendirmek gerekir. İç kalitenin 1 olması imkansız. Bu araç bir ise birçok araç sıfırın altında kalır. Genel olarak değerlendirildiğinde ise ortanın üstünde puanları hakettiğini düşünüyorum. Bunda da verilen paranın ne kadar karşılığının alındığı bence en önemli etken. Bazı markaların B sınıfı araçlarının C sınıfı Fluence ile aynı bedelde satıldığını düşünürsek durum daha net ortaya çıkar.