23 Temmuz 2014 Çarşamba

Renault Symbol 0.9 Turbo Touch Yorumları, Yakıt Tüketimi





43.990 TL
Renault Captur 0.9 Turbo Touch, 4122 mm uzunluğa, 1778 mm genişliğe, 377 mm bagaj hacmine sahip. Araç 100 km/h'de ortalama 4.9 lt. yakıt tüketirken, maksimum 171 km/h hıza çıkabiliyor.



Captur 0.9 Turbo Touch Teknik Özellikleri

  • Motor Hacmi898 cc
  • Yakıt TürüBenzin
  • Motor Gücü90 hp
  • Şehir İçi Tüketim6 lt
  • Maksimum Tork130 nm
  • Şehir Dışı Tüketim4.3 lt
  • Maksimum Hız171 km/h
  • Ortalama Tüketim4.9 lt
  • 0-100 Km12.9 sn
  • Km Başı Tüketim23 Krş
  • Vites TipiDüz Vites
  • Yakıt Deposu45 lt
  • Vites Sayısı5 ileri
  • Uzunluk4122 mm
  • Kasa TipiSUV
  • Genişlik1778 mm
  • Boş Ağırlık1101 mm
  • Yükseklik1566 mm
  • Bagaj Hacmi377 lt
  • Yıllık Vergi517 TL
Renault Captur 0.9 Turbo Touch Alınır mı?

Captur 0.9 Turbo Touch Donanım Bilgileri

  • ABS
  • ASR/TCS
  • EBD/HBA/BAS
  • ESP/DSC/ESC
  • Hava Yastığı (Sürücü)
  • Hava Yastığı (Yolcu)
  • Hava Yastığı (Perde)
  • Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Yokuş Kalkış Desteği
  • Hız Sabitleyici
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Klima
  • Yol Bilgisayarı
  • Direksiyondan Kumanda
  • Kararan Dikiz Aynası
  • Ön Kol Dayama
  • Xenon Far
  • Sis Farı
  • Çelik/Alaşım Jant
  • Navigasyon/Multimedya
  • Start & Stop


Renault Symbol 0.9 litrelik yeni turbo benzinli motorla üçüncü nesline kavuşan Symbol, artan rekabetle elini daha da güçlendirdi. Artık daha modern görünen Symbol donanımları il e de konforunu yükseltti.


Üçüncü nesil Renault Symbol Romanyalı olarak yollara da boy gösteriyor. Yeni bir tasarım, donanım ve motor seçenekleri ile iddialı olduğunu gösteren Renault Symbol’un motor seçenekleri arasında,1.5dCİ 75HP turbo dizel,1.2litre turbo benzinli 75HP ve 0.9 litre turbo benzinli 90 HP bulunuyor. Şimdilik otomatik şanzıman seçeneği hiçbir motorda sunulmamış. 0.9 litrelik olan Symbol’un 4348 mm uzunlukta bir araçta bulunması ilk etapta kullanıcıların araca önyargı ile yaklaşmalarına sebep olabilir. Ancak 0.9 litrelik motora sahip Symbol 90HP güç ve 135Nm lik bir tork üretiyor.0-100 km hızlanmasında ise 0.9 motorlu Symbol 12.33 saniyede ulaşırken sonuç 1.2 litrelik diğer modele göre TCe’nin 2 saniye lehine. Aracın motoru alt devirlerde gücünü tam olarak göstermese de devir kazandıkça beklenilen çekişi sağlıyor. Manuel şanzımanın vites oranları da yakıt ekonomisini teşvik edecek şekilde ayarlanmış. Bu durumda yokuş çıkmak için 1. vitesi kullanmanız gerekebilir. Yüksek hızlarda aceleci olmayan Renault Symbol gene maksimum hızını 175km/s çıkartabiliyor. Direksiyon ve süspansiyon sistemi şehir içi kullanım için başarılı bir performans çizerken, otoyolda yüksek hızda yeteri kadar hızlı tepkiler veremiyor. Ani şerit değişimi ve hızlı girilen virajlarda, önde kayma ve karasörde esneme hissediliyor.


Boş ağırlığı 998 kg olan Renault Symbol TCe’nin yakıt tüketimi 100 kilometrede ortama 5.2 litre.50 litrelik yakıt deposu olan araç, dolu depo ile 909 kilometre gidiyor. Aracın fren mesafesi 100km/s 44m.Renault Symbol’un bagaj hacmi ise 510 litre. Bagaj istendiğinde 1257 litreye çıkarılabiliyor.


Renault Symbol 0.9 Turbo Touch Kullanıcı Yorumları



cilos04.06.2014
bence sehir ici cok yiyor. sehirler arası 5,4 e kadar dustu fakat sehir ici 7.4 dü 7.0 a dustu.
1 lt benzin ile 20 km hayal yani.

fırtına27.02.2014
bende almayı dusunyorum bana allahını seven dogru solesın kafam karma karısık arkadaslar

mert03.02.2014

bende yeni aldım 900km de daha ancak sehir içinde 1litre benzin ile 12.5 gidiyo bana fazla geldi yukarıda bi arkadaş 1litre ile 20km giitim diyo nasıl oluyo anlamadım.

paşa12.01.2014
ben aldım 2.elini 15.000 binde araç 1 haftadır bende memnunum (28 bine)2013 model araba gerçi toyotadan indikden sonra tabiki kalite farkı güç farkı var ama fiyatta iki katı yanii.matematik yalan söylemez sonuçta 90 beygir araba 1.4 motor 16 valfle aynı.yani 0.9 motor olması yanıltmasın sizi

ali21.11.2013
merhaba. kasım ayı içerisinde 0.9 touch symbol alan arkadaş varmı?
fiyatı ne kadar? fiyata neler dahil? kredili veya peşin arasındaki fark ne kadar? beyaz renk için daha yüksek fiyat talep edeliyormu?
yardımcı olursanız sevinirim. yoksa başka tavsiye edebileceğiniz marka varmı?

Fuat26.10.2013
Şimdi baktığımız zaman 2 el oto sitelerine tek bir Symbol 0.9 turbo
yok...göremiyoruz.Araba satılıyor amma....geri satılmıyor.Demek ki,
alan memnun ...0.9 Turbosu kesin alınır bunun.1,2 motorlusu(75 HP)
zayıf kalır,ya dizeli alıcan veya Turbo 0.9 u.Ben Turbo 90 HP yi
tercih ederim.Dizelin vırıltısıyla mazot kokusuyla yavaş kalkışı ile pisi
ve pası ile ugraşamam.Kamyon şöförlüğüne hiç hevesim yok.

ali01.08.2013
arac bende kullanıyorum ve gercekten ii yapmışlar arazi şartlarına göre ii düz yolda mükemmel tabiki bu fiyata vergisi ucuz ve yakıtı hemen hemen 1litrede 20 klimetre gidiyor klima çalıştığı zaman hız 90 gecmeyecek şakilde 1litre ile 18.5 km gidiyor depoyu sıfırlayıp 2.5 lt benzin koyup denedim bence bu araba çok tutar.ii de satılır

Fuat Tutak22.07.2013
Araba son teknoloji araba...gidişat buraya beyler.Tabii ki Arabistanlı
değiseniz.Motorlar küçülecek...yok artık eyle 1600-1800 cc.
1300-1400 cc.bile büyük sayılacak yani.
1000 cc.Nokta.Yarın Maliye bir güzellik yapar ve 1000 cc.üstüne
şöyle ''güzel'' bir şey.....yaparsa o zaman sözlerim daha iyi anlaşılacaktır...Bu arabanın değeri de tabii ki.

mehmet02.07.2013
ben arabayı internetten inceledim.piyasaya göre fiyatı iyi ancak eskiden tofaş bir ayna degişirdi model yeni diye satarlardı renoda tipini degiştirmiş ama çok kalitesiz iç mekan yapmışlar,benceikinci el daha kaliteli araçlar alınır bu paralara

Fuat Tutak14.06.2013
arkadaşlar,araba turbo ve 900 cc,yan perde hava yastıkları bile var.bu
teneke ise araba hangisi?biraz insaflı olalım,çamur atmaktansa
tanımaya ögrenmeye çalışalım,yargısız infaz yapmayalım,zaten
kimse bu tür havai laflara bakmıyor,araba yok satıyor,kuyruk var,
fare dağa küsmüş,dağın haberi bile olmamış misali yani.mis gibi araba ve 16 cm yüksekliği ile ülke yol şartları için bilakis biçilmiş kaftan.

İsmail01.05.2013
Teneke falan diyorlar clio sedan modeli gerçekten öylemi? 30 Bine hangi tür araç alabilirim başka, acil bir şey olduğunda çabuk elden çıkarabileceğim, yakıtı az yakan, donanımı konusunda kullanıcısını üzmeyen, parçasının uçuz ve servizinin yakın olan, ben başka bir araçta göremedim bunları varsa böyle bir araç söyleyin bilelim arkadaşlar.

halil29.03.2013
aracı inceledim kullandım da..süratli ve çok uzun yol yapmayanlar için ideal bir arac yakıtı da gzyuel.donanımı harika..bence hava atma derdi olmayanlar için gzuel bir araba.hayırlı olsun herkese, ben de almayı düşünüyorum bugun yada yarın:)

mustafa11.03.2013
slm arkadaşlar 0,9 turbo touch modeline lpg takılabiliyormu, takılabilir ise performansı nasıl etkiler cvp larınız bekliyorum şimdiden tşkler

mustafa10.03.2013
3 yıla kadar benzin fiyatları artınca 0.9 litrelik motorlara uygun lpg kiti çıkarrılar merak etme, yeterki talep olsun.

bayram10.03.2013
bişey merak ediyorum bunu 3 yıl sonra garantisi bitince tup takılanilirmi bu motora yai 0.9 olmasi takılmaması anlamına gelirmi???

forrza26.02.2013
Aracı inceledim. İçi ferah, arka koltukta 3 kişi çok rahat oturur. Bagaj geniş. Tutmaması için hiçbir neden yok. Yeni nesil verimli motoru ile yakında caddelerde bolca göreceğiz.

murat18.02.2013
Hakan Bey söyediklerinize %100 katılıyorum ama maalesef aynı fiyata clio 4 varken bu teneke yığını araştırmadan alınıyor.

hakan14.02.2013
araaç güzel ama clio 4 ün touch turbo modeli ile donanımı eşitlediğiniz (reno sitesinden dikkatle özellikleri kıyaslayın) de tam aynı fiyata geliyor
sonuç ncap 5 yıldız yok bağımsız süspansiyon malum direksiyon ve şase tekerler vs. vs. 
clo 4 daha ucuza geliyor bile diyebiliriz. kim alacak o zaman bunu 210 lt bagaj farkımı önemli olacak sanıyorlar + yakıtı da daha fazla yakıyor aynı motorlar


900cc ye göre motor performansı oldukça iyi. Motordan turbo olmasından kaynaklı ıslık sesi gibi bir ses geliyor. Kimine göre bu ses rahatsız edici olabilir.
Dik bir yokuşta 2. vitesle çıktım kesinlikle araç bayılmadı. Düz yolda gider gibi ivmelenmedi ancak hızı da düşmeden devam etti.
11-12 saniye sürede 100km hıza ulaştı. 4. vitesle 150km hıza geldiğimde ışığa yakalandığımdan durmak zorunda kaldım, ama devir saatine bakılırsa daha da hızlanırdı.
6000 devirden sonra araç gaz kesiyor. max. torku 2500 devirde vermesi gayet güzel, vites arttırmak için motora yüklenmeye yüksek devirlere çıkmaya gerek yok. Bu güzel olmuş, hem performanslı, hem ekonomik sürüş sağlamış. Aracı kullanırken özellikle yol bilgisayarını anlık tüketim moduna getirdim. Yakıt sarfiyatı çok düşük. İnerken de ortalama değere baktım 4.8 di. Özellikle test eden kişilerin araca yüklenerek kullandığını düşünürsek oldukça iyi bir rakam.


Klima gayet iyi soğutuyor, ses yalıtımı güzel, sürüş keyifli. 
Teybinde CD girişi olmaması bir handikap. Sadece USB kullanımı beni düşündürüyor. En azında 2 adet USB girişi koyabilirlermiş.
Icon modelinde arka camlar lansman aracı olduğu için manuel, ileri de otomatik olacak.
Fabrika içine girdim 4 line da üretim devam ediyor ve yeni üretilen araçlarda arka camlar otomatik. Ocaktan sonra değil, kısa bir süre sonra arka camları otomatik araçlar bayilere gelir. Ama o zaman bu fiyatlar değişir mi bilemem. Ses sistemi fena değil, teybi max ses açtım 25-66 dan sonra ses bozulmaya başladı. Zaten max. ses 30
Yokuş kalkış gayet güzel, vites boştayken frenden ayağınızı çekerseniz araç geri kayıyor, vitese atıp frenden ayağınızı çektiğinizde 2 sn aracı tutuyor.
Start - Stop olayını beğenmedim. Trafik ışıklarında her duruşumuzda vitesi boşa alıp debriyajdan ayağınızı çektiğinizde araç stop ediyor. Haliyle klima sıcak üflüyor. debriyaja bastığınızda start düğmesine basmış gibi araç çalışıyor. Bu start stoplar marş motoruna zarar veriyor mu öğrenmek gerek. İsterseniz bu stop etme olayını devre dışı da bırakabiliyorsunuz. 

Sonuç olarak; 
Kafamda 900cc motoru kabul ettim. Dizel ile bu yeni turbo motor arasında çok kalmıştım.
Performansa bakarak aradaki 6000TL farkı vermeye gerek yok. (Kullanıma göre değişir) Dizek elbette daha iyidir ama fiyat performans olarak değirlendirdiğimde ben tercihimi benzinliden yana kullanırım.
Almak için ise erken olduğunu düşünüyorum. Mevcut durumda bayiler eldeki modelleri veriyor, tok satıcı modundalar. Kampanya yok, koltuk torpido jant vs seçemiyorsunuz.
Fiyatta anormal artış olmaz ise 2013 modelini ve tercihimdeki renk ve opsiyonları seçerek alırım. O zamana kadar araç iyice oturur. Fabrikada bile operatörlerin acemiliği de geçmiş olur.



1 yorum: