7 Ekim 2014 Salı

Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop Yakıt Tüketimi Yorumları Özellikleri

Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop Açıklaması

Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&StopAçıklaması
Yeni Renault Clio tasarım açısından da harikalar yaratmıştır. Kişilerin isteklerine cevaplar vermiştir. Dış dekor krom veya renkli süsler ile vücudun farklı alanlarda istenildiği gibi dizayn edilebilmiştir. Üç farklı çatı grafikleri mevcuttur. 16-inç elmas etkisi tekerlekler ve 17-inç elmas etkisi jantlar iki farklı renk seçimi sunmuştur. Renk veya motifler ile kabinin farklı bölümlerini vurgulamak için yedi iç dekor paketleri vardır. Döşeme ve kapı panellerine renk renk pano koordine dört adet iç ambiyans paketleri vardır.Yeni  Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop ile birlikte segmentinde en zengin ve fabrika çıkışlı en geniş kişiselleştirme imkanı sunuluyor. Müşteri sadece dış görünümde değil, iç ambiyansta da seçimine göre kendi Clio’sunu yaratabiliyor.


Yeni Clio’da üstün teknolojik bir mültimedya sistemi yer alıyor. Bu yeni tasarım otomobil, üst segmentelere yaraşır, “Sınıfının en iyisi” olan teknolojik ekipman seviyesine sahip. 7” (18cm) dokunmatik entegre ekran, optimize edilmiş ergonomi ve modern tasarımı ile maksimum konfor ve eğlenceyi bir arada sunuyor.

Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop Yakıt Tüketimi

Yakıt Türü                 Benzin
Şehir İçi Tüketim      5.6 lt
Şehir Dışı Tüketim   3.9 lt
Ortalama Tüketim   4.5 lt
Km Başı Tüketim     22 Krş
Yakıt Deposu           45 lt
Co2 Emisyonu         105 gr

Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi898 CC
Beygir Gücü90 HP
Maksimum Tork135 Nm
Maksimum Hız182 Km
0-100 Km Hızlanma12.2 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim5.6 lt
Şehir Dışı Tüketim3.9 lt
Ortalama Tüketim4.5 lt
Km Başı Tüketim22 Krş
Yakıt Deposu45 lt
Co2 Emisyonu105 gr
Uzunluk4063 mm
Genişlik1732 mm
Yükseklik1448 mm
Boş Ağırlık1009 kg
Bagaj Hacmi300 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi537 TL

Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop Donanımı


  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
  • Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
  • Klima / İklimlendirme
  • Yol Bilgisayarı
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi
  • Ön Sis Farları
  • Navigasyon / Multimedya Sistemi
  • Start-Stop Sistemi

Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop Resimleri




Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop İç Dış Detaylı Videosu


Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop Alınır mı?

Fransız üretici markanın tasarım koluna Laurens Van den Acker’i transfer ettikten sonra son derece başarılı tasarımlara imza atmaya başladı. Clio 4’te orta sertlikte süspansiyona yer verilmiş. Bu doğrultuda yol üzerindeki irili ufaklı birçok çukuru hissedebiliyorsunuz. Teste baz versiyonu ile giren Clio’nun önden çarpışma testinde yolcu kabini tamamen sağlam kaldı.
Gerek tasarımı gerekse performansını beğendiğim  Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop bu motor başarılı satış rakamları yakalayabilir. Ancak Fransız üretici Clio 4’te dizel otomatik seçeneğini sunduğunda anda satıştaki dengelerin değişebileceği belirtmeliyim. Dizel otomatik seçeneği sadece kendi içindeki satışları etkilemenin dışında, filo satışlarında en güçlü rakibi olan Ford Fiesta’yı bile zorlayabilir. 


Renault Clio 0.9 Turbo Touch Start&Stop Yorumları


Oto dergilerinde test editorlugu yapmıs ve muhendis olarak calısmakta biri olaraktan. Pek çok otomobili kullanmıs ve bir miktarda araclardan anlamaktayım... Kendım gittim satın aldım 2.el 12 bin km civarında. Oncellike sunu soleyim. Bu fiyata bu kadar donanım soran bir araç yok. Çekişi yeterli. Sürüşü oldukca keyifli. Direksiyon tepkisi , konforu (fiyatına göre) çok iyi. Yakıt tüketimi ortalama 8 litre gosterıyordu aldıgımda. Otobanda ortalama 110 ile şehir içinde yavas ivmelendirerek kullanıyorum. ortalama 6.1 lt gösteriyor su an. Emınım dahada dusucektir. Aracın motor hacminin cok kucuk oldgunu dusunerek kalkışlarda zorlamadan normal bi şekilde surersenız yakıtı fabrika degerlerıne kadar cekersınız. 4 kişi de rahat seyehat edebilirsiniz. Koltukları tam yatırıp içinide dolurabilirsiniz. Ozellikle touch modelini tercih edin. İçi fiyatına gore oldukca kaliteli duruyor.

mahmud17.06.2014

lpg uyumu olsa iyi olurdu.malum benzin çok pahalı..!hararet göstergesinin olmaması büyük saçmalık ve eksiklik.motor suyunun sıcsklıgı nedurumda göremiyoruz..şehiriçi ve rampalı yayla yollarında hararet göstergesi çok önemli.arbayı avrupa yollarına göre yapmışlar anlaşılan.yada herzamanki gb parçadan kısmıslar.saygılar.

ali09.06.2014

Fiyatı pahalı..motor lpg ye uyumlu degil..lpg takılırsa subablar eriyebilirmiş.subablar çelikten imal edilmemiş..birde arabaya zahmet edip hararet göstergesi bile koymamışlar..parçadan cimrilik edip kısmışlar..sadece bir ışık yanıyor okadar.oysa ibreli olmalıydı.düzde yakıtı iyi.biraz basınca 1.6 gibi yakıyor..yeni alacaklar biraz daha verip dizel alsınlar..selamlar..

kara08.06.2014
Arabamdan cok memnunun. Van sehir ici ortalamam 6.1. Sehirler arasi 4 kisi 90 km hizla ortalama 4.5 yakiyor. Yokuslarda bayilmiyor.

mrt08.06.2014

Arac super. Cekisi harika . Arkadaslar binince 1.6 mi dediler 0.9 deyince inanamadilar.

hakan02.06.2014
arkadaşlar ikinci el tce motor 10 bin kmde bi clio icon aldım. Gayet başarılı bir araç. çok memnunum. Tavsiye ederim.

Enes31.05.2014
3 silindir olması sıkıntılımı ? bide 2.el piyasası nasıl hızlı satılırımı ?

tarık17.05.2014
bu aracı tavsiye eden var mı ?

teacher06.05.2014
yorumlarda bir arkadaş İ 30 alın daha iyi demiş bir i 30 kullanıcısı olarak hyundai araçları kesinlikle tavsiye etmem. çünkü aracım 2012 crdi elite otomatik vitesti. dış görünüşü ve iç donanımı çok güzel fakat gelelim kalite ve yakıta arabayı yıkamaya götürdüm tanzikli suyla yıkarken kelebeğin ordaki çıta düştü, direksiyon simidi aşındı, deposu 200tl ye doluyor 550 km yol yapıyor. ben performanslı kullanan biri değilim.bu yakıt çok fazla sonuçta dizel araca biniyorsunuz. başka bir sorun arabanın kapıları takılarak açılıyor servise götürdüm baktılar yağladılar bir sorun yok diye geri gönderdiler. düz yerde bile parktan geri vitese geçirirken tak diye bir ses geliyor. ona da normal dediler kışın kaloriferleri yakıyorum en yüksek sıcaklığa getirdiğim de ısıtıyor 29,5 dereceye ayarladığımda soğuk üflüyor. ve bu arabanın sıfırı 68 milyara satılıyor. gerisini siz düşünün. ben de alırken bu kötü yorumları karalama amaçlı diye düşünmüştüm. ama yanılmışım.siz yanılmayın....

murat23.04.2014
arabayı 2. el aldım 3 ay oldu. çok memnunum. van gibi soğuk bir ilde şehir içi yakıt ortalamam 6.9. arabayı sakin kullanırsanız yakıt düşüyor. performans isterseniz yakıt artıyor.

hakan20.04.2014
Fiyat fazla gelebilir ama neye göre donanımları kıyasladığınızda diğer firmalardan daha iyidir,içi dar gelebilir ama spor bir araba doblo değil sonuçta, ama araba kesinlikle fazla yakmıyor rampalarda mükemmel. Aracı kullanmadan yada kulaktan duyma yorum yapıp düşünen insanları yanıltmayın . Yılda en az 150bin km yapıyorum her aracı kullanmışımdır fiyatına göre mukemmel

ümit11.04.2014
en fiyatı fazla, hem içi dar hem fazla yakıyor hemde piyasada tutulmuyor daha ne diyim

oguzhan05.02.2014
Selamlar,
2013 aralık sonu arabayı teslım aldım.Aldıgımda 9,4 lt ıdı.Suan 2900 km ve 8,8 lt.Arac kullanım ve konfor acısından gayet ıyı.Yol tutusunda cekısınde hıcbır sıkıntı yasamadım.Sabırla yakıtın daha da dusmesını beklemek dısında hıc bır sorunumuz yok :)


Selam arkadaşlar 2 aydır kullanıyorum ve 1500 km yaptım alıp kontak açtığımda ortalama 14 lt. ydi :D ancak 1 hafta içinde 7,5 lt. ye düştü. Biraz devirli kullandım motoru öldürmemek için şimdi 6,8 ve gittikçe düşüyor. İlk 6 aylık MTV 268 TL. :D konfor ve güvenlik açısından yeterli. Ayrıca bastınızmı yokuş makouş dinlemiyor. Motorun ufak olması sizi korkutmasın. Sadece kalkışlarda turbo açana kadar belki sıkıntılı gibi gelebilir ancak 1650 devirde turbo açtığından sıkıntı kalmıyor. En kullanışlı özelliği yokuş kalkış desteği... Yol tutuşu başarılı ancak rüzgar sesi alıyor yüksek hızlarda. Kısacası insanları asfalta gömemezsiniz ancak normal kurallar dahilinde sollayamayacağınız araç yok. Düşük viteslerde çok seri ve kullanması acayip zevkli :D

oğuzhan24.12.2013
Bugün almaya gidiyorum... Hayırlısı...Kullanmaya basladıgımda yorum yazacagım...Umarım yakıt konusunda haklısınızdır ve düşer..:)

emrah01.10.2013
Arkadaslar bende 4 ay once 0.9 clio tce aldim ve ilk aldigimda tek sikayetim yakitti 100 km. 9 lt gosteriyordu su anda aracim 3000 km de ve yakit 6 lt dustu sehirici . Gecenlerde antalya alanyaya gittim ve tam 1900 km yol yaptim tuketilen yakit 105 lt ortalama 28 krs. Yakti ve gayette konforlu bi sekilde gittim gayet rahattim hiz olarakta 180 ni gordum sonrasina yol yetmedi:) tabi daha fazla cikarmiydi bilmiyorum tavsiyem binicem diyosaniz alin simdiden alan arkadaslara hayirli ugurlu olsun

h.k.11.09.2013

arkadaşlar bende yeni aldım aracı. şuanlık aracın çekişi güzel yalnız biraz fazla yakıyo.... 0,9 olmasından dolayı biraz endişelerim var. teknik bilgisi olan arkadaşlar biraz aydınlatırsa sevinirim.

ismail22.08.2013
Bende citroen c4 var bunu verip clio almayi dusunuyorum araba hakkinda tam detayli bilgisi olan birinin yardimina ihtiyacim var kendim sinirda askeri personelim tam olarak arastiramiyorum bilgi istiyorum...

salvador18.08.2013
arkadaşlar bence sürekli uzun yol yapmıyorsanız dizel araç almamanızı tavsiye ederim neden derseniz dizel araç zengin işi benzili motorun tamiri 1000 1500 tlye yaptırırsız dizel ise arızaya göre 5000 ile 8000 tl arası iyi düşünmek lazım bizler tercihimizle yaşar ve bedelini iyi yada kötü öderiz bizleri üzmeyecek bedeller ödemek dileğiyle herkeze iyi geceler

salvador18.08.2013
arkadaşlar öncelikle herkeze selamlar yorumlara baktım ve olumsuz yazılanlara katılmıyorum bu paraya 900 lük motordan nekadar performans bekleyebilirizki bizler istiyoruzki aldığımız araç hiç yakmasın hiç masraf çıkarmasın süratli gitsin öyle bir dünya yok arkadaşlar orta gelirliye ideal bir araç aksini isteyenler v6 v8 v12 benzinlisine binsiler bakalım bırakın gaza basmayı kontağı çeviremezsiniz saygılar hörmetler

mm15.07.2013
0,9 araca lpg taktıran varmı ?
Pahalı16.06.2013
1.5 Touch dci modeli 43 binlira gerçekçi olalım sonuçta bi alie arabası değil ve yakıtta 10.000 kilometre sonra birazcık azalıyo corsa polo segmentinde bir araç !.. Tavsiyem 44 binliraya Hundai i30 daki özellikler saymakla bitmez ve çok daha geniş ve konforlu bir araç yakıtta clio dizelle aynı tavsiyem hundai benzinli 1.6 gdi style modeli...

lale09.06.2013
arkadaşlar almayı düşünüyorum ben hiç anlamam.1.2 dizel mi,1.2 benzinlimi.yoksa 900 turbo mu.bide dizeller hep daha pahalı olurdu 900 trok benzinli baya fazla dizel 1.2 ye göre aydınlatır ve tavsiyede bulunursannız sevinirim.

MESUT24.05.2013
aracı kullanmadım ama tv oto programlarında gördüm yorumlarını. çekiş olarak bir fark olmadığını söyledi. hatyta atmosferik motorlarda ( yani turbo olmayan motorlarda,) ikinci viteste yakalanamayan çekiş performansı bu motorda daha fazla dediydi.yarış motosikletleri gibi yani içine galeride oturdum. o kadarda ön koltukları dar değil. arka diz mesafesi az. şehir içi kullanım için ideal. yakıt ta zamanla düşer.merak etmeyin

BTA01.05.2013
Bu araç hakkında tutarlı bir yorum göremedim. Bunu çok iyi anlatacak bir otorite çıkar İnşaallah.

oldskool07.04.2013
bende bu arabadan alacaktım görüntücüyüm ama yapılan yorumlardan sonra biraz sogudum gibi...bende golf var onu verip daha küçük bi aile arabası almak fikrimi degiştirir gibi oldu söylediklerinize genel olarak bakarak..

volkan07.04.2013
arkadaşlar bu araçtan yeni aldım henüz 750 km de bazı sağlık durumlarından dolayı satmak zorundayım ama 2 aydır satamadım.galericilerin bazıları bile bu araç satılmıyor diye almıyor alırım diyenlerin en fazlası 31500 verdi.bu renault araçlar çokmu değer kaybediyor neden ikinci eli yok

Ali26.03.2013
Değerli arkadaşlar bendede bu araçtan var yakıt konusu 4000 5000 km geldiğinde çok düşüyor 184 km 10 lt yaktı performans konusunda hiç şüpheniz olmasın 2.el piyasası güzel bi araç tavsiye ederim

hakan14.03.2013
ben dün gittim ve arabayı inceledim ama test sürüşü yapmadım pazar günü eşimle beraber yapacağız.araba görsellik ve özellik olarak güzel.0,9 turbo motor 90 bg ve 135 tork çok iyiymiş bu işlerde uzun yıllar çalışmış bir arkadaşıma göre.ama tam kararımı veremedım yeni bir araba +ve -leri daha tam olarak ortaya çıkmadı bence.acaba aralığı beklesek yıl sonu kampanya muabbetine fiyat daha da düşermi acaba?fakat donanım olarak baktıgınızda bu ayarda sıfır arabada yok maalesef.kullananlar yorum yazarlarsa bizlere daha faydalı olacak değerli yorumlarınız bizim için çok önemli saygılar

tayfun yüksek22.02.2013
0.9 tce araban bende aldım ve arabayı ilk kulanımda 5000 ve 10000 bine kadar yenı açılmamış bir motordur ondan anlık tüketimde 9 8 7 lt gösterdi bende yanlız 5000 km geldında bu 6.5 lt 3.9 lt düştü ondan dolayı ilk zamanlarda böle sorun yaşarsanız buna aldırış etmeyın çünki bu tüketim kullandıkca motor açıldıkca acayip derecede düşüyor .aracın çekişinde asla sorun yok ve 3 silindir devrim yaratıcak bi sistem 135 tork 90 bg olasından ınan 1.4 araçda daha hız lı süren arkadaşlar aracın turbo sesi verdinde her turbo zorlamada bu daha fazla tüketim yapıyor ondan devrinde kulandınmı ben uzun yolda 2.8 lt düştünü bile gördüm 2 aydır bende süper bir araç önceden dısel vardır hiç bir fark yok 45 tl gitcem yeri 50 tl gidiyorum 100 km de 20 tl sehir dışı sehir içinde 25 27 28 maksimim 30 tl dir oda kullanıma baglıdır .birde turbo araçda park etmede mutlaka durdunuzda gaza basmadan 1 yada 2 dakkika aracı dinlendiridin eger araçla 90 km üstüne çıktıysanız mutlaka bunu yapın yakıt çok düşcek bak görüsünüz

mb21.02.2013
Bu bir mühendis lik isi arabanin agirligi 1000 kg focus Corolla vb araclarla arasinda dunya fark var Türkiye de üretimi yapiliyo belli kadinlar icin ideal görüntü. 
Ikiyilda dökülüyor araba filolar bile yilinda yenilemek zorunda kaliyo
Gözünüze degil teknoloji ye mühendisliğe odaklanin Türkiye nin neden oto üretimi yapamadigini acikliyor bu gibi araçlar

Ali02.02.2013
merhaba

ben de alalı 3 ay oldu. benim ıcon 0,9 tce modeli. yakıt tüketimi düşük diye bu aracı aldım fakat eco modda 7,5 lt altına inmiyor. araç zorlandığı anlarda anlık benzin kullanımların da 25 lt görebiliyorsunuz. toplamda 50 lt benzin alıyor 630 km yol yapıyor.
orhan02.02.2013
test sürüşünü bugün yaptım araba iyi hoş fakat şehir içinde test yaptğm aracın yol bilgisayarı yakıt tüketimini 8.1 lt gösterdi yol boyunca ve araç 9.278 km.deydi. bide arka mesafe dar uzun yol zor olur. peki bu yakıt tüketimi aldığımzdada değişmezse ?
MEHMET SAİT02.02.2013
Arabayı bugün kullandım. Motoru ve çekişi çok iyi. Turbo özelliği 900 cc lik bir aracı 1600 cc değerine çıkarıyor. Doğal olarak yakıtı da bu motor hacmine göre artıyor. Estetik olarak diyecek yok bütün teknolojik yenilikler var. Fakat bir aile arabası değil. Arkaya oturup ta uzun gideceğim diyen varsa yandı. Diz mesafesi bir bacak kadar neredeyse. Fiyatı ve bütün özellikleri bir araya getirince. Genel yorumum olumlu. Fakat fabrika ticari anlamda kişiselleştirmede özgürlük tanımıyor. mesela çelik jant ve özelliksiz iç görünüşü bir arada sunmuyor. vs
ALPERG11.12.2012
arkadaşlar ben :) 0.9 ıcon aldım fakat yakıt tuketımı su an ıcın fazla geldı ne zaman duser bılmıyorum 7,9 tuketımı var ne olacak şimdi :(
seryigit12.11.2012
barış bey yorumunuzda yakıt ortalamanın baya üstünde demişsiniz,yüz km de ortalama değer ne gösteriyor,arabayı düz yollardamı yoksa rampalı yollardamı kullanıyorsunuz,gittiğiniz mesafe günlük nekadar?ben de almayı düşünüyorum cevaplarınız benim için önemli,araba hakkında genişce yorum yaparsanız sevinirim.atakmı ,konforlumu,herhangi bir yerinden ses geliyormu.0,9 turbo ikonamı biniyorsunuz yoksa başka motormu?selamlar.
mehmet11.11.2012
guzel bir araca benziyor ve baz modelde bile donanimlari gayet guzel birde vida ile kosol tutturmak ancak yerlilerde olur denmis te cok garip geldi bu cumle bana vida ile tutturulan konsollarin daha saglam daha diri durdugu onun yerine gecmeli sekilde tutturulan aksamlarin daha cabuk gevsedigini farkediyorum bunun neresi kotu
salih09.11.2012
zaten yıllardır bizleri güzellik,görsellik ve donanımla emniyetsiz çabuk dökülen arabalara bindirdiler.5 yaşında cliom var gelin görün araba sanki on yaşında benden başkada kimseye vermedim kullandırmadım alt düzende değişmedik yer kalmadı hala daha dökülmeye devam ediyor başka araçlara bakıyorum toyota,polo,jazz gibi araçlar 10 yaşında ama hala dipdiri duruyor
sever09.11.2012
arkadaşlar hyundai 1,4 blumu yoksa clio 900 turbomu lütfen yorum
ali07.11.2012
test sürüşü yaptım performans güzel yol tutuşu renaultun eski araçlarına göre gayet iyi eski cliolarda ibre 120 yi bulunca araç sıkışıyordu bunda böyle bi durum yok 150 km hızla viraja girdm araba gayet iyi ben alıyorum alanlarada hayırlı olsun
baruş04.11.2012
1 haftadır kullanıyorum bu paraya bundan iyisi olmaz.herşey mükemmel.2 tane eksisi var arka koltuğa 3 yetişkin oturduğunda omuzlar sıkışıyor diz mesafesi çok iyi bide yakıt şimdilik fabrika verilerinin çok üstünde.Ama hiç pişman değilim bu kadar donanım bir arada muhteşem
VOLKAN02603.11.2012
sami bey motoru hakkında yorum yaparmısınız çekişi falan nasıl aracın
Müthiş02.11.2012
Facia'ya cevaptır : Türkiyede bugüne kadar üretilen tasarımı bu kadar güzel bir araç olmamıştı. Ayrıca eskiden ilk üretim Fransada yapılırken Clio ilk defa Türkiyede geliştirilip üretilmeye başlanması memleket için sevinilmesi gereken bir husus. Yerli kompleksini bir kenara bırakmak lazım artık.Bu ülkede yapılan güzellikleri takdir etmek gerekli. Ford, Tofaş dünya çapında ticari araçları yerli üretiyorlar. Vida konusunda ise bir otomobilde yüzlerce vida kullanılır. Gayet normal.
Sami01.11.2012
Ben aldım ,keşke kullanıcılar yorum yapsa.araç şahane ,parası helal gerçekten bu fiyata bu özellikler ve bu güzel estetik.
facia26.10.2012
fiyatıyla içindeki darlığıyla tam bir facia ,sonradan vidayla konsol tutturmakta ancak yerlilerde olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder