Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC Açıklaması
Yeni Renault Clio Sport Tourer tasarım açısından da harikalar yaratmıştır. Kişilerin isteklerine cevaplar vermiştir. Dış dekor krom veya renkli süsler ile vücudun farklı alanlarda istenildiği gibi dizayn edilebilmiştir. Üç farklı çatı grafikleri mevcuttur. 16-inç elmas etkisi tekerlekler ve 17-inç elmas etkisi jantlar iki farklı renk seçimi sunmuştur. Renk veya motifler ile kabinin farklı bölümlerini vurgulamak için yedi iç dekor paketleri vardır. Döşeme ve kapı panellerine renk renk pano koordine dört adet iç ambiyans paketleri vardır. Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC ile birlikte segmentinde en zengin ve fabrika çıkışlı en geniş kişiselleştirme imkanı sunuluyor. Müşteri sadece dış görünümde değil, iç ambiyansta da seçimine göre kendi Clio’sunu yaratabiliyor.
Yeni Clio’da üstün teknolojik bir mültimedya sistemi yer alıyor. Bu yeni tasarım otomobil, üst segmentelere yaraşır, “Sınıfının en iyisi” olan teknolojik ekipman seviyesine sahip. 7” (18cm) dokunmatik entegre ekran, optimize edilmiş ergonomi ve modern tasarımı ile maksimum konfor ve eğlenceyi bir arada sunuyor.
Yeni Clio’da üstün teknolojik bir mültimedya sistemi yer alıyor. Bu yeni tasarım otomobil, üst segmentelere yaraşır, “Sınıfının en iyisi” olan teknolojik ekipman seviyesine sahip. 7” (18cm) dokunmatik entegre ekran, optimize edilmiş ergonomi ve modern tasarımı ile maksimum konfor ve eğlenceyi bir arada sunuyor.
Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC Yakıt Tüketimi
Yakıt Türü Benzin
Şehir İçi Tüketim 6.6 lt
Şehir Dışı Tüketim 4.4 lt
Ortalama Tüketim 5.2 lt
Km Başı Tüketim 26 Krş
Yakıt Deposu 45 lt
Co2 Emisyonu 120 gr
Şehir İçi Tüketim 6.6 lt
Şehir Dışı Tüketim 4.4 lt
Ortalama Tüketim 5.2 lt
Km Başı Tüketim 26 Krş
Yakıt Deposu 45 lt
Co2 Emisyonu 120 gr
Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC Teknik Özellikleri
Silindir Hacmi1197 CC
Beygir Gücü120 HP
Maksimum Tork190 Nm
Maksimum Hız199 Km
0-100 Km Hızlanma9.4 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim6.6 lt
Şehir Dışı Tüketim4.4 lt
Ortalama Tüketim5.2 lt
Km Başı Tüketim26 Krş
Yakıt Deposu45 lt
Co2 Emisyonu120 gr
Uzunluk4267 mm
Genişlik1732 mm
Yükseklik1445 mm
Boş Ağırlık1124 kg
Bagaj Hacmi443 lt
Karoser TipiS.Wagon
Yıllık Vergisi537 TL
Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC Donanımı
Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC Resimleri
Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC Videosu
Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC Alınır mı?
Fransız üretici markanın tasarım koluna Laurens Van den Acker’i transfer ettikten sonra son derece başarılı tasarımlara imza atmaya başladı. Clio 4’te orta sertlikte süspansiyona yer verilmiş. Bu doğrultuda yol üzerindeki irili ufaklı birçok çukuru hissedebiliyorsunuz. Teste baz versiyonu ile giren Clio’nun önden çarpışma testinde yolcu kabini tamamen sağlam kaldı.
Gerek tasarımı gerekse performansını beğendiğim Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC bu motor başarılı satış rakamları yakalayabilir. Ancak Fransız üretici Clio 4’te dizel otomatik seçeneğini sunduğunda anda satıştaki dengelerin değişebileceği belirtmeliyim. Dizel otomatik seçeneği sadece kendi içindeki satışları etkilemenin dışında, filo satışlarında en güçlü rakibi olan Ford Fiesta’yı bile zorlayabilir.
Renault Clio Sport Tourer 1.2 Icon EDC Yorumları
halil19.11.2014
yaklaşık 1 Yıldır kullandığım bu model şuan 11 bin km'de aldığımdan bu yana ankaraya gidip geldim o yolculuk sırasında 120 km hız ile 5,3 5,5 arası tüketimi oldu. İstanbulda şehir içi 6,8 - 7,2 arası değişiyor biraz agresif kullanım ile bu verileri elde ediyorum. Herhangi bir kronik motor sesi ile karşılaşmadım. tek sorun hareket halinde iken tümsek veya yavaşlama esnasında araç vitesi 2'ye kadar düşürüyor. 1. vitese indirmiyor siz biraz gaz verince vitesi 1'e çekip atağa kalkıyor bu esnada şanzımandan bir gıcırtı geliyordu. servise götürdüm 1 günlük bakım sonrası bu problemi çözdüler. performans olarak oldukça tatmin edici özellikle kalkışlarda oldukça seri bir araç. 197 km hıza zorlanmadan çıkıyor. maksimum gördüğüm hız tem'de 211 km. o an anlık tüketim 38.4 felandı. geçenlerde aracın deposunu fulleyip istanbulda şehir içi economic mod açıkken 693 km yol yaptım. 681 km civarında yakıt ışığı yandı. sormak istediğiniz sorular veya merak ettikleriniz varsa yardımcı olabilirm.
atıl08.11.2014
araç 7200 km de ort. hız 105 Eskişehir-sakarya(180km) 55 tl yaktı
EREN19.09.2014
Aracın donanımı çok iyi. 120 beygirlik motor aracı adeta uçuruyor. Yakıt tüketimi olarak şehir içi kullanım araç henüz 84 km de tüketimi ort. 8,3 litre. Gittikçe düşüyor. Benzinli bir çok araca göre gayet iyi. DAha önce Hyundai benzinli kullandım Allah düşürtmesin bi daha
atıl08.09.2014
km. arttıkca yakıt düşüyor km 5500 de tüketim ort. hız 100 şehir dışı 27 krş ort. hız 50 şehir içi 30 krş
Rıfat12.06.2014
Şehir dışı yakıt tüketimini 3 küsürlere kadar indiriyorum ancak şehir içi tam bi felaket. Bu verilere göre 6,6 diyor ancak uygulamada 8,8 - 8,5 gibi gerçekler var. Tek sorunum şehir içi yakıt tüketimi başka hiç bir sorunum yok.
atıl30.05.2014
güncel yakıt tüketimini vereyim ort. hız 105 km şehir dışı 29 krş. şehir içi 32 krş.
brrr22.05.2014
özkan81, bagaj giriş yüksekliği 68.5 cm.
reno nun kendi sayfasında öğrenmek istediğin ölçülerin tümü mevcut.
ismail21.05.2014
Araç satışlarındaki düşüşü yapılan yorumlardan anlayabiliyoruz. Önceden takibini yaptığım birkaç arabada hakkında günde en az 1 yorum yapılırken şu anda 2-3 haftada hatta ayda 1 yorum mevcut. Bayilerde bu durumdan çok rahatsızlar.İnsanlarda yakında bir indirim beklentisi ile paralarını mevcut fiyatlardaki otomobillere yatırmak istemiyorlar. Yeni bir ÖTV indirimi dedikodusu sarmış ortalığı ki bana pek olası gelmiyor.
özkan8110.05.2014
arkadaslar bagajın tam yukseklıgını soyleyebılırmısınz akülü aracımın sıgması lazım bu aracı tercıh etmem için yardımlarınız ıcın tsk ederım
basdas01.05.2014
aracı 29 nısan gunu 50000lıraya aldım bakalım nasıl cıkacak ıc donanım cok super bakalım performansı nasıl olacak
brrr25.04.2014
aracın ortalama yakıtı 31 ile 33 kr. arasında değişiyor. yaşadığım yerin sürekli rampa olduğu, çoğunlukla da burada kullanıldığı varsayıldığında bence gayet iyi. haa bu arada hemen hemen sürekli eco modunda kullanıyorum.
özkan8124.04.2014
murat ben engelli indirimnden yararlanıp kendım kullanacagım aracı senede yapacagım km 6 ile 7bın kmyı gecmez 5senede satamıyorum bılıyorsun bı sıkıntı olurm sanzıman konusunda bılgılendırrsen sevınırm kardesım
murat18.04.2014
sayın özkan81
renaultun kullandığı edc vites kutusu çift kavramalı bir otomatik şanzıman türüdür. Bunun karşılığı vw de dsg, ford-volvoda powershift tir. + ları: vites geçişlerinin neredeyse hiç hissedilmemesi ve yakıt tüketiminin azlığıdır. - leri ise diğer otomatik viteslere (tork konvertörlü ve cvt) göre arıza olasılığının ve tamir masraflarının daha yüksek oluşudur. Bu sebeple sıfır araç alacak ve kısa sürede (birkaç yıl) değiştirecekseniz kullanım rahatlığı açısından çift kavramalı olanları, sıfır alıp uzun süre kullanacaksanız veya 2. el düşünüyorsanız diğer türden otomatik vitesleri seçmeniz acizane tavsiyemdir.
herkese kazasız sürüşler
şerif18.04.2014
özkan araçta edc denen çift kavramalı şanzıman var. yakıt nasıl kullanan arkadaşlar paylaşabilerse sevinirim.
özkan8117.04.2014
arkadaşlar bu araçta ne tür otomatik vites şanzımanı kullanılmıştır bilen cevaplarsa cok sevınırım simdiden tsk ederım
brrr07.04.2014
Aracı bir süredir kullanıyorum. bikaç eksik gördüğüm şey var paylaşmak istedim.
1- ön yolcu koltuğu, yükseklik ayarı yok
2- hız sabitleme tuşu yeri kullanışsız
3- direksiyonda ki tuşlarda ışıklandırma yok
4- torpido aydınlatması yok
bu ufak şeyler dışında süper:)
Emrah20.01.2014
Aracı inceledim ve test sürüşü yaptım. Teknolojik ve estetik olarak eksiği yok. Malzeme kalitesi sınıfının biraz üzerinde. Yol tutuşu, ivmelenmesi bu segmente göre çok iyi. Direksiyonu fazla yumuşak. Arka frenlerin kampana olmasına takılmıyorum. Zira üretici bu durumu test etmiştir diye düşünüyorum. Şoför mahalli genişlik olarak yeterli ancak arka koltuklar station bir araca (özellikle bu aracı talep edenlerin aileler olduğu düşünüldüğünde) göre daha geniş olmalıydı. Bagaj hacim ve kullanım açısından çok ideal. Bu araç ile Renault'un bazı önyargıları yıktığını, kalite, performans ve kullancı taleplerini birleştirerek yeni bir bakış açısı ortaya koyduğunu düşünüyorum.
brrr13.01.2014
aracı aldım. ilk yakıt ortalaması 27 kr.çıktı.donanım ve performans tan bahsetmicem bilee:)
inan04.01.2014
gerçek değerler dahada düşük olabilir çok performanslı motorlar yapıyor reno karoser hariç
brrr18.12.2013
aracı denedim, vites geçişleri, performansı, donanımı, artı vergiden dolayı cidden çok ii...
sadece yakıt kafa karıştıryo!!! belki benzinli araçlara göre o da normal ama benzin fiyatları yüzünden can sıkıyo...
cemal15.12.2013
6-6 yerine 7-8 yakıyor
burak08.10.2013
pejo zafer kesinlikle değerler doğru yakıtı bilemem o verileri türk halkı yakalayamaz fakat 9 saniyeler birebir doğru
ali05.09.2013
bu araç bayilerin neredeyse tamamında yok bu ay sonunda gelecek olmasından olsa gerek fiyatı zam yemiş bune ya olmayan araca 47600 fiyattan 50350 ye çıkarmışlar aramadık bayi kalmadı alalım diye komiksin reno sadece dış görünüş değişti diye fiyatlar uçuk dizel olsa bu fiyata anlarım ancak zor beklersin alayım diye.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder