Renault Megane Benzinli 1.6 Joy CVT Alınır mı?
Öncü tasarım, güçlü tercihler: cüretkâr logo, etkileyici formlar, göz alıcı LED’li farlar ve hepsini vurgulayan metal ayrıntılar… Renault Megane Benzinli 1.6 Joy CVT zarafet ve olgunluk ile öne çıkıyor, yenilikler sunuyor, yaşıyor. Sizi, aileniz veya arkadaşlarınızla keyifli bir yolculuğa davet ediyor.
Renault Megane Benzinli 1.6 Joy CVT bulunan R-Link entegre ve internet bağlantılı multimedya sisteminden eller serbest karta, tüm kontrol sizde! “koruyucu meleğiniz” ESP ve Hill Holder sistemi sayesinde trafikte daha da güvende olun. Yeni Megane’ın direksiyonunda yolculuğun tam anlamıyla keyfini çıkarın.
Renault Megane Benzinli 1.6 Joy Yakıt Tüketimi
Yeni Renault Megane HB Joy 2014 1.6 CVT Benzin 1598 cm3 motor hacmi 4 silindirli 115 bg güç üreten motoru 156 m.kg tork sağlıyor. Euro 5 emisyon normlarına göre yakıt tüketiminde oldukça yeni teknoloji kullanılan Renault Megane HB Joy 2014 1.6 CVT Benzin, CVT (Sürekli Değişen Aktarmalı Otomatik ) şanzımanı ile 190 km maksimum hıza ulaşabiliyor. KM’de 149 gr CO2 salınımı yapan motor 0 dan 100 km ye 11.9 sn de çıkabiliyor. 60 lt yakıt deposuna sahip olan Renault Megane HB Joy 2014 1.6 CVT Benzinli nin ortalama yakıt tüketimine baktığımızda 100 km’de 6,4 lt bir harcama yaptığını görüyoruz. Şehir merkezlerinde bulunan yoğun trafikte ise 100 km’de 8,6 lt ye kadar yakıt harcaması ile karşılaşmanız mümkün. Bununla birlikte şehirler arası yolda sabit 100 km hız ile giderseniz 5,1 lt gibi bir yakıt tüketimini dijital ekranınızda görme şansına sahipsiniz. Renault Megane HB Joy 2014 1.6 CVT Benzinli 1,6 motoru ile 1.278 kg ağırlığa sahip olması dolayısı ile biraz tüketim konusunda yüksek maliyetleri de yanında getiriyor.
Renault Megane Benzinli 1.6 Joy Teknik Özellikleri
Silindir Hacmi1598 CC
Beygir Gücü115 HP
Maksimum Tork156 Nm
Maksimum Hız190 Km
0-100 Km Hızlanma11.9 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı--
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim8.6 lt
Şehir Dışı Tüketim5.1 lt
Ortalama Tüketim6.4 lt
Km Başı Tüketim32 Krş
Yakıt Deposu60 lt
Co2 Emisyonu149 gr
Uzunluk4302 mm
Genişlik1808 mm
Yükseklik1471 mm
Boş Ağırlık1265 kg
Bagaj Hacmi372 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi859 TL
Silindir Hacmi1598 CC
Beygir Gücü115 HP
Maksimum Tork156 Nm
Maksimum Hız190 Km
0-100 Km Hızlanma11.9 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı--
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim8.6 lt
Şehir Dışı Tüketim5.1 lt
Ortalama Tüketim6.4 lt
Km Başı Tüketim32 Krş
Yakıt Deposu60 lt
Co2 Emisyonu149 gr
Uzunluk4302 mm
Genişlik1808 mm
Yükseklik1471 mm
Boş Ağırlık1265 kg
Bagaj Hacmi372 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi859 TL
Renault Megane Benzinli 1.6 Joy CVT Donanımı
- Sürücü Hava Yastığı
- Yolcu Hava Yastığı
- Yan/Perde Hava Yastığı
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
- EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
- Klima / İklimlendirme
- Yol Bilgisayarı
- Direksiyondan Kumanda Sistemi
- Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Renault Megane Benzinli 1.6 Joy CVT Resimleri
Renault Megane Benzinli 1.6 Joy CVT Videosu
Renault Megane Benzinli 1.6 Joy CVT Yorumları
KENT10.07.2014
6.9 Lt / 100 km ile kullanıyorum. 26.000 km de araç. Ortalama hızım 46 km. 2013 model. Genelde 2 yetişkin oluyor araçta. Sakin kulllanan biriyim.
CC23.05.2014
beyler kumandadan camları kapatabiliyorsunuz keşfetmeyen varsa 3 defa kilit tuşuna ardarda basınca ok.bu arada abimin 70.000 tl.lik arabasında bu özellik yok :)
burhan24.04.2014
navigasyonu sordum 1660 TL dediler
Ahmet17.04.2014
Tüp taktıran varmı acaba uyum sorunu yaşanıyormu?
İlter16.04.2014
Cem Bey Merhaba,
Taktırmadım ama ciddi şekilde düşünüyorum. Bilgi edinirsek karşılıklı paylaşalım.
cem02.04.2014
benimki şu an 39,5 kuruş yakıyor kullanıma bağlı daha da düşer.navigasyon taktıran varmı hiç
İlter06.03.2014
11 ay oldu aracı satın alalı. 10.000 km.'ye ulaşmak üzereyim. 100 kilometrede tüketimim 7.5-7.7 lt. arası değişiyor. (Soğuk havalarda 8-8.5 aralığına
çıkmıştı)
Şehir dışında ise bu rakam 5.5-6 lt. civarına düşüyor.
can02.03.2014
aracı 4 aydır kullanıyorum motor açmaksa açtım ama yakıt halen düşmedi geniş sürüş keyfi olan bir araç
mehmet coşkun09.02.2014
arkadaşlar bende 16cvt 115 beygir otomatik vites aldım km de şuanda 630kuruş yakıyor sizce nekadar düşer bilgisi olan lütfen yazsın tşkler
vaylis06.01.2014
honda, toyota, subaruda kullanılan kasnak ve kayıştan oluşan az benzin tüketen motorsikletlerde kullanılan sistem artık bunlarda sorunsuz
Zafer25.12.2013
7 ileri olanlar kuru 6 ileri olanlar ıslak diye biliyorum ben
CVT Şanz.24.12.2013
Megane 1.6 CVT ıslak kavrama mıdır yoksa kuru kavrama mı?
Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
m.t.23.12.2013
arkadaşlar bu modele navigasyon taktıran varmı? bugün servise sordum 1350 tl dediler dışarda 1200 demişlerdi ama markası farklıydı.bi videoda izledim ekran harika duruyor taktırmayı çok istiyorum bakalım artık
bülent23.12.2013
kesinlikle kaydırma yok,hatta çok dik değilse gitmeye başlıyor
CVT Şanz.22.12.2013
CVT kullananlar. Araç yokuşta kalkarken geri kayıyormu?
cem23.11.2013
evet hocam kısa vadede kara geçirmiyor ama kısmetse 5-10 sene binmeyi düşünüyorum böyle olursa taktırmak daha mantıklı gibi geliyor
Ilter22.11.2013
Cem bey,
7 ayda 6700 km. yol yaptım. Bir yılda en fazla 12.000 km yapacağımı tahmin ediyorum. Lpg taktırmam cok yararlı olmaz düşüncesindeyim.
cem19.11.2013
evet ilter bey rodajını tamamlayınca o seviyeye gelebileceğini düşünüyorum.bu arada lpg düşünüyormusunuz veya tavsiye edebilecek olan varsa.benim daha önceki araçlarım dizeldi o yüzden arabayla doya doya gezmeye hasretim bu aralar :)
Ilter17.11.2013
Cem,
7000 kilometreye gelmek üzereyim. Sehir içi Ortalamam 7.5 civarı. Zamanla düşecektir.
cem16.11.2013
slm arkadaşlar araçtan memnunum.yakıtıda şehiriçi 8,6 lt.ye düştü araç daha 1400 km.de ilerde dahada düşecek gibi.herkese hayırlı günler
cem24.10.2013
dün itibariyle bende megane III ailesine katıldım.araç konforlu vw grubu gibi kalas değil ve içi daha ferah.iç malzemeler kaliteli.vites geçişlerini nerdeyse hiç hissettirmiyor.dsg ile bunun arasında kalmıştım dsg sorunları yüzünden cvt tercih ettim inş.pişman olmam.şimdilik yakıtı yüksek ileride son durumu yazarım veya lpg mi düşünücem bakacaz artık
Büşra22.08.2013
Araba elimize geçeli 2 ay oldu ilk aile arabamız ayrıca kullandığım ilk araba,yakıt tüketimi zamanla düşüyor 5 kişi rahat rahat sığıyo,ses izolasyonu da güzel,vites geçişleri hissedilmiyor oldukça memnunuz şimdilik..
İlter18.08.2013
3000 km'yi geçtik.
Ortalama 7-7.5 /100 km arasında gidip geliyor. Şehir dışı ise ortalama 6 lt civarı.
Honda jazz ve Mitsubishi Colt dışında bu kadar düşük yakıt tüketimi olan otomatik vitesli ve benzinli araba yoktur. Bu yüzden sırf cvt yüzünden bile bu araç alınmalıdır.
Sakis02.07.2013
Araç şu an 45.000 tl olmuş. 2.5 aydır kullanıyorum. Cvt için direk alınması gereken bir araç.
Biraz fazla yakıyor. 2000 kmdeyim. Klima açıkken 100 kmde 9.5 lt tüketim var şehiriçinde.
Şehir dışı tecrübem henüz olmadı. Olunca buraya yazarı.
İlter05.06.2013
İlk mesajı yazmamın üzerinden 3 hafta geçti. 900 km. toplam yol yaptım. Tüketim 8,0/100 km'e düştü. Her şey yolunda, problem yok.
Not: Aracın fiyatı 43.000 liraya yükselmiş.
ömer faruk22.05.2013
şu anda nakitim olsa direk alacağı araba bu olurdu çünkü 38.500 tl'ye veriyorlar bu arabayı... b segment araçlar bile bu fiyata değil... tek dezavantajı çok yakıyor olması, onuda olmadı lpg ile halledersin...
İlter11.05.2013
6-7 Nisan tarihleri arasında otomatik benzinli modelleri düz fiyata veren kampanyadan yararlandım ve bu modeli 38.500 tl'ye satın aldım.
Aracımı kullanmaya başlayalı 2 hafta oldu. Vites geçişleri hiç ama hiç hissedilmiyor. Cvt gercekten harika ! Tamamıyla şehir içi kullanım ile yakıt tüketimim şu anda 8.6 tl / 100 km. Günde 20 km kadar yol yapıyorum ve tamamı bol dur kalktı şehir içi trafiği. Tabi bu degerin 7-7.5 aralığına düşmesini bekliyorum zaman geçtikçe.
Özetle, yakıt tüketiminde tasarruf ve benzini aynı anda istiyorsanız tek seçenek cvt şanzımanlardır. Diğer benzinli modellerde otomatik şanzımanlar hem 10 lt. yakıyor hem de bu kadar ucuz ve konforlu degil. Diğer bir ifade ile sadece b sınıf otomobillerde otomatik vitesli modelleri bu fiyata alabilirsiniz. Onların bile yakıt tüketimi 10 litreyi geçecektir.
Özetin özeti: parasının karşılığını hem konfor hem de ekonomi olarak veren bir model.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder