31 Ağustos 2014 Pazar

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege Özellikleri, Yakıt Tüketimi, Yorumları

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege Açıklaması

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege geniş iç mekanıyla, üst sınıf sürüş ve yolculuk için tasarlanmış bir sedan.Seçkin bir orta üst sınıf sedan olan Latitude hem iç hem de dış tasarımıyla ihtişamlı görünüşü, kendine özgü ön tasarımıyla, akıcı ve şık çizgileri ve kaslı geniş omuzları ile gücünü en iyi şekilde ifade etmeyi bilmiş. Renault Latitude Samsung ile ortaklaşa gerçekleştirilen bir model. Renault Latitude 1.5 DCi Privilege ilk bakışta seçkin bir orta ve üst sınıfa hitap eden bir yapısı var. Dış görünümü insanı kendine çeken bir cazibe kaynağı gibi görünüyor. D segmentinin tüm ağırlığını hissettiriyor insana, kendine özgü ön tasarımı ve akıcı ve şık çizgileriyle ön plana çıkıyor. Ön ızgara gurubunun kromajlı kaplaması, sis farları, xenon farlar ilk dikkat çeken unsurlar.

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege Yakıt Tüketimi

Yakıt Türü              Dizel
Şehir İçi Tüketim      6.1 lt
Şehir Dışı Tüketim    4.4 lt
Ortalama Tüketim    5.0 lt
Km Başı Tüketim     22 Krş
Yakıt Deposu--

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi1461 CC
Beygir Gücü110 HP
Maksimum Tork240 Nm
Maksimum Hız182 Km
0-100 Km Hızlanma12.5 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim6.1 lt
Şehir Dışı Tüketim4.4 lt
Ortalama Tüketim5.0 lt
Km Başı Tüketim22 Krş
Yakıt Deposu--
Co2 Emisyonu129 gr
Uzunluk4897 mm
Genişlik1832 mm
Yükseklik1483 mm
Boş Ağırlık1425 kg
Bagaj Hacmi--
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi859 TL

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege Donanımı

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Park Sensörü / Sistemi
  • Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
  • Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
  • Klima / İklimlendirme
  • Yol Bilgisayarı
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Ön Sis Farları
  • Xenon Farlar
  • Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
  • Navigasyon / Multimedya Sistemi

Renault Latitude 1.5 DCi PrivilegeResimleri

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege Videosu

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege Alınır Mı?

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege gerek dış görünümüyle, gerekse iç bölümünün rahatlığı ön plana çıkaran şık tasarımıyla sürüş süresince benden tam not almayı başaran bir otomobil oldu. Latitude bu konfor özellikleri ile de beğeni kazanma konusunda sıkıntı yaşamayacak gibi görünüyor. En büyük kozlarından biri de yakıt ekonomisinin düşük hacimde olması Latitude’nin D seğmentindeki otomobiller arasındaki yerini şimdiden almış gibi görünüyor.

Renault Latitude 1.5 DCi Privilege Yorumları


ali02.08.2014
Hakan bey haklı..o sıkıntılar söz konusu olmamalıydı ..sonucta 3 yasında araç..
Olcay01.08.2014
sanki S350 almış gibi yorum yapmışssınız yok şurası soyuldu falan diye fiyatına göre bence çok güzel araç yapmışlar. İnsanlar 70 bin tl vermişken herşey kusursuz olsun istiyor ama yok öyle bi dünya malesef her aracın kusuru eksiği var :)
ilker09.07.2014
C segmenti, benzinli araclarin bile 70 bine satildigi bir ulkede; d segmenti, dizel ve cok dolu bu arac icin 73 bin lira super bir fiyat olmus.
antkarahan13.02.2014
Hakan bey premium markalara bi bakmanizi oneririm emin olun sifir sorunla karsilasacaksiniz iyi gunler bir volvo kullanicisi olarak yaziyorum...
hakan28.08.2013
Alper bey bnm aracımdaki sorunlar için kullanıcı hatası olma ihtimalinden bahsetmiş. Aracım mart 2011 çıkışlı ve inci beyazı. ve 28/8/2013 itibariyle 18.000 km de .Anlaşılacağı üzere araç kapı önünde yatıyor. Boyası tekrar ediyorum muazzam dandik. Umulmadık dış unsurlar temas etmesi mümkün olmayan yerlerin boyası çıkıyor. Mesela bi duvarın boyasında nasıl alçı var sa ve o alçı bi atmaya başlar sa o şekil atıyor boya.
5000 de aracın fren diskleri değişti demiştim, ne kullandım ki aşınsın. 
Kapı kolları boya atması her latutidenin kaçınılmaz kaderi..
Direksiyon simidi 2 kez değişti son takılan sert malzemden olduğu için soyulmuyor ama diğer ilk 2 nin tadını konforunu vermiyor...

ne derseniz deyin bu seğmende bu ufak sorunlar olmaması gerekn sorunlar.. Genel itibariyle ben soğudum..
alper27.08.2013
Aracım 36000 de hakan beyin söylediklerinin olumsuz olanlarına katılmıyorum. Çoğunun kullanım hatası olduğunu tahmin ediyorum. Aracımdan tamamiyle memnunum sadece 3 sorun var.

1. Boyası söylediği gibi hemen aşınabiliyor. Ama inci beyazını batıracak kadar da abartıcı bir yanı yok. 
2. Dört defa memlekete gidip geldim. Köye 30 km kala girdiğim bozuk yol yüzünden sol arka amortisörden ses gelmeye başladı. (Sadece çukura girip çıkarken) Serviste yapılacak
3. arabayı alacaksanız sakın cahillik edip teknoloji paketini (navigasyon, ısıtmalı koltuk, arka kamera) almayı unutmayın. bir tanıdığımda gördüm gerçekten arabanın içini çok dedğiştiriyor
hakan24.08.2013
Ben ilk latitude alanlardan sayılırım. Mart 2011 trafığe çıkışlı aracım. İlk etapta aracımdan memnundum. Konforu, yol tutuşu, o cüsseli kasaya göre 1.5 motorun torkunun seriliği falan çok iyi. Ama taa ki aracımda ufak ufak sorunlar başlayınca aracımdan soğudum. Sorunlarımı maddler halinde sıralayacağım;
1. Fren diskleri yamulduğu için ilk 5binde değişti (zor bela garantiye sokturdum)
2.Direksiyon simidim 2 kez soyulma yüzünden değişti
3.Kapı kolları 2 kez boya atması sorunu yüzünden değişti
4.Hata verdiği için sol arka park sensörü değişti
5.El freninde (dümdüz yerde bi az çekince tutuyordu bi çok çekince tutuyordu ) ayar yapılımına gidildi
6.Arka tekerler ufak çukurlara girip çıkınca sağa sola araç kayıyormuş gibi oluyordu bunun için "TOE Ayarları " yapıldı.
7.Boyası muazzam dandik en ufak bir şey sürtsün çarpsın kalkıyor.
Hatta Latitude aracı olan arkdaşlar arka kapıları açıp kapı kulpunun aracın kasasında olan menteşenin üstüne baksınlar oralarda da boya atmaları oluşuyor.


Bu aracın memnun olduğum yanları ise;
1. Yakıt en başta
2. KOnfor ve sürüş keyfi
3.Frenleri ve ESP si 
4. 1.5 motor olmasına ve cüsseli kasaya rağmen Torku (Solllamalarda ve makaslarda hiç sıkıntı vermiyor)
tansu18.06.2013
bu konforda bmv alsanız 225 bin ödeyeceksiniz.kıyaslamayı ona göre yapın.seri bir araç değil tam bir aile arabası ben memnunum.
haldun03.04.2013
bende 2012 model var şehiriçi 6.8 sehirdışı 4.8 yakıyor.memnunum konforlu sürüşü var.
raptor17.10.2012
şehir içi 6.7 lt mi? dizel için yüksek bir değer,bende megane-2 1.5 dci 80 kw var şehir içi 5.3 lt/100 km yakıyor,şehir dışı 4.3-4.4 yakıyor sakinde kullanmıyorum.
renault candır16.10.2012
70.000 tl verdik ön göğüsteki lanet olası sert plastik malzemeden çatır çatır ses geliyo bi tek renoda var bu ve latittude gibi üst düzey bi araç arabadan soguduk bütün modellerinde o allahın belası sert plastigi kullanıyo bi tek bu markada var bu sorun
alper06.09.2012
Bende bu araba var resmen kokluyor. Hem daha 8.000 de 6.7 litre şehir içi yakıyor... Araba hem akıllı, hem rahat, hem geniş. Ferah ferah gidiyorsunuz. 180 bastım. Araba daha istiyordu ama yollar virajlıydı. Hem de bir çok araca göre daha ucuz... Herkese tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder